Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 41, han er 36. Blir det for rart?

Anonymkode: d19d2...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drit nå i hva andre syns, gjør det du føler er riktig

Anonymkode: b2dd8...6de

Skrevet

Nei, det er helt innafor

Anonymkode: 36784...40e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 41, han er 36. Blir det for rart?

Anonymkode: d19d2...775

Hvis begge vil er det vel ikke noe problem. 5,5 år er ikke mye forskjell.

Skrevet

Uproblematisk, med mindre det er ønske om barn og sånt, da kan det vel bli litt utfordrende mtp. din alder.

Anonymkode: abb07...94f

Skrevet

Oldemor var 5 år eldre enn sin mann, ca rundt 1905 tiden. Var helt normalt på den tiden, så hvorfor skal det være rart nå i 2022?

Anonymkode: bec88...11b

Skrevet

Hvorfor skulle det være rart?

Anonymkode: dedbd...acd

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Moren min giftet seg med en ny mann noen år etter skilsmissen fra min far. Den nye mannen viste seg å være 11 år yngre enn henne! Det var det ingen som hadde trodd eller ant på forhånd, selv om de hadde vært sammen en god stund. Men greia var at mamma så yngre ut enn sine år, stelte seg og sminket seg og kledde seg bra, og han derimot, han så mye eldre ut enn sine år og var rynkete allerede. Så de så ut til å være jevngamle, egentlig.

Da vi kom hjem fra kirken alle sammen etter vielsen deres, tømte han (nye mannen) jakkelommene sine og la alt på bordet for å henge opp jakken sin. Inkl gifteattesten. Den lå på bordet og broren min så den, og sånn fant vi ut av aldersforskjellen, for fødselsdateoene deres sto jo på attesten. 

Men 11 år altså! Da er jo 5 år ikke noe forskjell. Kjør på. Det er gode sjanser for at det vil gå bra, så lenge han da ikke begynner å snakke om barn... for da får du det travelt!

Endret av Million
Skrevet

Har to barn med min 5-år yngre mann. Aldri tenkt at det er rart.

Anonymkode: 60a87...5da

Skrevet

Hva handler denne tråden om? Jeg skjønner ikke hva spørsmålet er?

Anonymkode: 31068...0b9

Skrevet

Nei finnes ikke noe rart med det. Er selv gift med en 5 år yngre mann. Aldri hatt det så bra som nå.

Skrevet

Jeg er sammen med en som er 12 år yngre enn meg. Føles helt normalt, for vi tenker ikke på aldersforskjellen.

Anonymkode: b80e7...6ec

Skrevet

Innafor det . Hadde vært anderledes om du var 24 og han 18,5

Anonymkode: 15f27...327

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...