AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Sammen med en mann på 15. året. Barn, hus, høye, biler, hund osv. Men når følelsene for mannen er borte og vi kun er sammen av hensyn til barna og fasaden, hva gjør man da? Hvordan man finne tilbake? Det rare er at jeg har ikke lyst til å gå på date, bare han og jeg. Jeg har ikke spesielt lyst til sitte inntil i sofaen, holde hånd og se film. Hvordan finne tilbake til lysten? Anonymkode: fd619...389
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Aner ikke, er i samme båt.. Anonymkode: ec4d6...e76
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Var i samme situasjon for noen år tilbake. Bodde litt hver for oss, savna hverandre og etterhvert møttes vi for lunsjsex, middager osv.. Flyttet sammen igjen etter 1 år og aldri hvert mer forelsket. Gleder meg hver dag til vi kommer hjem fra jobb. Vært sammen i 20 år, så ja det er mulig. Tror det er viktig å kjenne på savnet av hverandre, og sette av tid til bare dere to uten barna. Anonymkode: d0169...e57 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Ja, helt klart. Men du må jobbe for det. Du må jobbe med tankene dine slik at du får lyst til å tilbringe tid med mannen din. Han må også bidra, men dette starter med hvilke tanker og følelser du velger å fokusere på. Anonymkode: 482e6...637 1
Carrot Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 Hva falt du for i utgangspunktet, hva er hans gode kvaliteter - de du ikke lengre fokuserer på? Hva har endret seg i deg? Om du er 100% ærlig med deg selv ligger svaret mest sannsynlig i deg selv og ikke hos noen andre, også på å finne tilbake.. Et forhold må pleies og følelser næres, det du pleier vokser - det du driter i slukner.. 1
Fremmed fugl Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 Finnes håp fra forskningen. "Harry Benson, the research director behind the project offered this thought: "Contrary to popular belief, staying in an unhappy marriage could be the best thing you ever do. Most marriages have their unhappy moments, but apart from the fortunately extremely rare cases where the relationship involves abuse, most couples can work through the difficulties to be happy later on."" https://www.inc.com/chris-matyszczyk/stuck-in-an-unhappy-marriage-science-says-you-should-stay-in-it.html Selv tror jeg det er viktig skille på forhold der man ikke går så langt da man ser at man ikke passer sammen, og dem som møter utfordringer etter tid.
Helene Skrevet 23. oktober 2022 #7 Skrevet 23. oktober 2022 Der finnes håp. Tenk utenfor boksen. Du elsker mannen. Han er sikkert også åpen om du kommer med forslag.
Sofie& Skrevet 23. oktober 2022 #8 Skrevet 23. oktober 2022 Finn en hobby sammen, gjør noe nytt, mimre om da dere traff hverandre. Fokuser på det fine dere har sammen.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #9 Skrevet 23. oktober 2022 Reis på en spennende opplevelsesferie sammen. En ferie der dere ikke bare sitter i sofaen sammen, men gjør noe og opplever noe sammen. Anonymkode: 5c0c2...e32
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #10 Skrevet 23. oktober 2022 Joda. Men jeg vet ikke om jeg egentlig vil? Hvis dere skjønner? TS Anonymkode: fd619...389
mangolassie Skrevet 23. oktober 2022 #11 Skrevet 23. oktober 2022 Hvis du ikke føler for det, eller egentlig vil prøve å finne tilbake til kjærligheten akkurat nå, virket det jo som et veldig godt forslag å flytte fra hverandre for en stund og se hvordan det er å savne hverandre. Hverdagslivet kan virkelig være helt drepen. Har også gode erfaringer med samtaler på familievernkontoret!
Carrot Skrevet 23. oktober 2022 #12 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Joda. Men jeg vet ikke om jeg egentlig vil? Hvis dere skjønner? TS Anonymkode: fd619...389 Da får du finne det ut da og ikke bare tenke at følelsene er borte. En ting med de som "tror" uten å "vite" er at de ofte opplever at det slett ikke var som de trodde, nissen er liksom alltid med på lasset når man ikke setter seg ned og finner utav ting...
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #13 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Joda. Men jeg vet ikke om jeg egentlig vil? Hvis dere skjønner? TS Anonymkode: fd619...389 Du har rett og slett ikke lyst til å være sammen med han mer? Anonymkode: 5c0c2...e32
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #14 Skrevet 23. oktober 2022 Det kan hende at du har prøvd nok og skal gå videre.Alle som går frahverandre har som regel prøvd. Her var det ikke mer igjen. Sårt for alle å skilles, men man skal ha det bra. Ta praten og en seperasjonstid, det kan gi store endringer eller ikke. Men en kommer ikke videre uten et vendepunkt. Anonymkode: 324f9...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå