AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Hei! Jeg og min ex gikk fra hverandre for 1 år siden. Vi har barn sammen. Hvorfor vi gikk fra hverandre? Det er et godt spørsmål. Det har vært veldig blurry genrellt, men mest for at hun jobba mye. Nå har vi barna 50/50 Ila. Dette året har vi hatt mye ferier sammen og prøvd å finne på noe med barna. Jeg er jo der mtp. At jeg ønsker gjerne å ha familien sammen igjen, men når jeg har prøvd å si kan vi snakke sammen er det hele tiden.. ja vi vil snakke sammen... det blir ingenting. Det har aamtidig vært at hver gang hun har hatt barna har hun vært litt agressiv mtp. Kontakt med barna.. mens jeg selv har ringt for at de kan snakke med henne etc. Barna er også der at de ikke vil sånn lenger og jeg døler de er ganske "fengsla" i denne situasjonen. Noe jeg vet ikke er bra for dem. Hva burde jeg gjort her videre? Burde jeg latt ting gå? Får på en måte ingen respons heller.. er veldig confused. Anonymkode: 2fdbe...ca3
Fremmed fugl Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Er drt ikke sånn at din eks ikke ønsker at dere blir sammen igjen og merker at du vil det? Kan skape mye ugreit i samvirke rundt barna.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Da er hun jo ikke interessert i å prøve på nytt når hun ikke vil snakke om det. Anonymkode: b5d5a...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå