AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg er i midten av 20-årene, og har vært sammen med forloveden min i fire år. Jeg har lenge slitt med anoreksi, men har klart å holde en normalvekt i noen år nå. Selv etter noen år med normal vekt har jeg ingen sexlyst, og det begynner å tære på forholdet. Vi har ikke hatt sex på mange måneder, og jeg har dårlig samvittighet. Skal jeg tillate at forloveden min er i et forhold med en person uten sexlyst, og dermed må gå uten sex? Jeg føler ikke det er rettferdig. Samtidig så har vi det veldig fint sammen ellers og vi elsker hverandre, så det virker så bortkastet å gi slipp på det bare på grunn av sykdommen min. Anonymkode: 954a7...627
Gjest Chroma Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Har du tatt dette opp med lege/gynekolog? Og har du snakket med han om det? Han må jo avgjøre om han synes det er et veldig stort problem eller ikke.
Million Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Det må vel nesten bli opp til han, dette. Om han kan klare å leve med sex svært sjeldent og en partner som ikke har sexlyst. Har du snakket med han, åpent og ærlig, om dette her? Hva sa han i så fall? Hvis du ikke har tatt det opp, bør du gjøre det og spørre om hans synspunkter på saken og hvordan han har det. Sånn egentlig.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Chroma skrev (11 minutter siden): Har du tatt dette opp med lege/gynekolog? Og har du snakket med han om det? Han må jo avgjøre om han synes det er et veldig stort problem eller ikke. Har snakket med gynekolog, og fikk beskjed om at jeg bare måtte vente til sexlysten eventuelt kom tilbake. Har også snakket med ham, og han sier det er utfordrende, samtidig som han elsker meg så mye at han ikke synes det er en god nok grunn til å gi slipp. Million skrev (9 minutter siden): Det må vel nesten bli opp til han, dette. Om han kan klare å leve med sex svært sjeldent og en partner som ikke har sexlyst. Har du snakket med han, åpent og ærlig, om dette her? Hva sa han i så fall? Hvis du ikke har tatt det opp, bør du gjøre det og spørre om hans synspunkter på saken og hvordan han har det. Sånn egentlig. Vi har snakket mye om det, og han synes jo det er utfordrende å ikke bli seksuelt tilfredsstilt, men vi kommer liksom ikke fram til noen konklusjon. Men jeg sitter igjen med dårlig samvittighet for jeg er usikker på om sexlysten noen gang kommer tilbake. Anonymkode: 954a7...627
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 Du har allerede snakket med han om det og han syns at forholdet er verdt å være i, så ikke plag deg selv mere med dette. Stol på han og ikke dra deg selv ned. Fokuser på å bli frisk og ikke stress med sex Anonymkode: 89e24...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå