Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett dilemma. 

Jeg har en jeg har vært med heletiden i 3 måneder snart, vi er venner fra før. 
Vi har snakket litt om følelser hvor jeg har sagt alt jeg føler å at jeg ikke vil han skal være med noen andre. Han har sagt han ikke hadde likt om jeg var med noen heller. 
Jeg har sagt at jeg må få vite det om han ikke ser noen vei videre sånn at jeg kan bearbeide eggene følelser å da mener han at jeg skal bli. 

Vi gjør alt som kjærester gjør men vi er ikke sammen. Virker ikke som han vill i noe forhold. Jeg sover hos han hele tiden, men vi har ekstremt sjeldent sex eller er intime på noen måte med mindre vi er fulle. Virket egentlig ikke som om han er så interessert med mindre han er full. 
Jeg kan sove inntil han men virker som han trekker seg unna om det blir hintet til noe mer. 

Det jeg finner interessant er at han vil jeg skal være med han hele tiden, sier han føler noe å alt det der men ikke være intim. 

Vi er der at vi burde funnet ut av ett evt. forhold for lenge siden men han vil ikke snakke om noe. Men han vil ha meg der. 

tips til hva jeg skal gjøre? 

Anonymkode: 6ebb0...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innse at det der aldri kommer til å bli et forhold. Bli i det om du vil, move on om du vil. Behold ham som venn om du vil, kutt ham ut om du vil.

Anonymkode: 192fe...0ac

• Liker 1
Skrevet

Han vil bare ha deg der så det er opp til deg om du vil kaste bort tid på det surret her som aldri går noen vei uansett eller om du vil løsrive deg fra han og finne en som elsker deg og vil ha en fremtid med deg 

Anonymkode: 60453...554

Skrevet

Han vil ha en søndagskjæreste, men har ikke dypere følelser for deg eller er seksuelt tiltrukket av deg. Dessverre.

Anonymkode: 6e3ea...757

Skrevet

Kanskje han sliter med potensen, og er redd for å snakke om det?

Skrevet
3 minutter siden, Tingelinge said:

Kanskje han sliter med potensen, og er redd for å snakke om det?

og har sex i fylla..?

Anonymkode: 499ce...f17

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

og har sex i fylla..?

Ja, det er vel enklere å unnskylde det hvis man ikke får den opp i fylla kanskje = mindre press = større sjangse for suksess. Jeg vet ikke, var bare et forslag :)

Skrevet

Hvorfor bruker du tid på en som ikke vil snakke med deg om viktige ting? 

Anonymkode: 6cb8e...f02

Skrevet
5 minutter siden, Tingelinge said:

Ja, det er vel enklere å unnskylde det hvis man ikke får den opp i fylla kanskje = mindre press = større sjangse for suksess. Jeg vet ikke, var bare et forslag :)

🙂 jeg tenker siden han ikke er intim med henne på noen som helst måter, annet enn når de er fulle, så er det vel neppe ED

Skrevet

Har dere snakket om sex, da? Vi kan ikke vite om han er aseksuell, har lavt behov for sex eller egentlig bare føler dere er venner. Det må dere avklare dere imellom. 
Folk man har sex med er folk man kan snakke om sex med. Kan man ikke snakke med en person om sex både generelt og spesifikt dere to imellom? Da bør dere ikke ha sex. (Og det gjelder mange som har valgt å være gift i flere tiår, så godt voksne folk evner rote seg uti verre uføre enn deg, ts. Men ikke bli en av dem. Snakk om sex. Vil han ikke? Da vet du svaret - dere er ikke folk som bør ha sex sammen)

Anonymkode: f615c...a34

• Nyttig 1
Skrevet

Kan være som alle skriver at han ikke er interessert. Jeg er nå kjæreste med en jeg valgte å gi god tid. Han hadde vært singel veldig lenge, og egentlig ikke hatt særlig hell i kjærlighet tidligere. Tror han rett og slett kjempet litt i mot egne følelser lenge, og kompliserte ting. Det gikk faktisk et år før vi har definert oss helt klart som kjærester, og nå vet sønnen hans om meg også.  Foreldrene har visst om meg en god stund. Tror man føler på om det er verdt å gi tid, om man har det fint sammen. Vi har vært intime hele veien da, og datet ikke andre….

Anonymkode: 681ce...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...