Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med noen, helst i Troms? Ja, jeg vet hva google sier, men det er ikke interessant...

Anonymkode: 6ffac...4a2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har det. Kjenner folk som helbreder sykdom og smerte. Hva skal du ha hjelp til?

• Liker 1
Skrevet

Det er en en samisk sjaman i Tromsø som har hjulpet meg flere ganger. Han helbredet kreft i skjelletet mitt.

Anonymkode: e439c...867

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en en samisk sjaman i Tromsø som har hjulpet meg flere ganger. Han helbredet kreft i skjelletet mitt.

Var det gratis?

• Liker 1
Skrevet
Conall skrev (3 minutter siden):

Var det gratis?

Har det noko å seie? 
Kvifor meiner folk at dei som healer ikkje skal ta betalt for tida si? For enkelte er det jo jobben deira, og ein skal jo ha til salt i grauten. 

Anonymkode: 47ca4...098

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har det noko å seie? 
Kvifor meiner folk at dei som healer ikkje skal ta betalt for tida si? For enkelte er det jo jobben deira, og ein skal jo ha til salt i grauten. 

De jeg kjenner jobber ikke med dette, men gjør det på fritiden og tar ikke betalt 

• Liker 1
Skrevet
Conall skrev (33 minutter siden):

Ja har det. Kjenner folk som helbreder sykdom og smerte. Hva skal du ha hjelp til?

Skulle hatt hjelp til å kurere ett irriterende problem, ikke farlig eller alvorlig, det kan bare ikke gjøres noe med ifølge fastlege🙄 Har forsøkt fjernhealing, men det hjalp med desverre ikke😬

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har det noko å seie? 

De som er virkelig gode ligger oftest ikke på google å reklamerer for seg selv. Jeg betaler gjerne rette personen, men har noen dårlige erfaringer.

Bestefaren min hadde varme hender, hjalp mange, men tok aldri betalt eller skrøt av å kunne det. Han er desverre ikke her mer.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skulle hatt hjelp til å kurere ett irriterende problem, ikke farlig eller alvorlig, det kan bare ikke gjøres noe med ifølge fastlege🙄 Har forsøkt fjernhealing, men det hjalp med desverre ikke😬

Min erfaring er at det er mange helbredere i nord. Kjenner noen som er det der og de tar ikke betalt. Har fått hjelp med sykdom og smerter har forsvunnet :)  Kjenner ei som bor i Tromsø

• Liker 1
Skrevet
Conall skrev (1 time siden):

Min erfaring er at det er mange helbredere i nord. Kjenner noen som er det der og de tar ikke betalt. Har fått hjelp med sykdom og smerter har forsvunnet :)  Kjenner ei som bor i Tromsø

Det er dårlig lege og sykehusdekning i Nord norge. Derfor går mange heller til folk med varme hender.

• Nyttig 1
Skrevet
Conall skrev (2 timer siden):

Var det gratis?

Nei, betalte 12 tusen

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja Helse Norge var sikkert ikke involvert i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, betalte 12 tusen

Høres ut som svindel 😕 

• Liker 5
Skrevet

Min svigermor i Reisa har en sjaman hun ringer når hun blør neseblod eller når min manns rygg slår seg helt vrang.

Men nå skal han til en ordentlig doktor her i sør

Anonymkode: ef710...ac1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir jo nysgjerrig da.. 

Anonymkode: 7c39e...83c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De som er virkelig gode ligger oftest ikke på google å reklamerer for seg selv. Jeg betaler gjerne rette personen, men har noen dårlige erfaringer.

Bestefaren min hadde varme hender, hjalp mange, men tok aldri betalt eller skrøt av å kunne det. Han er desverre ikke her mer.

Det er helt naturlig. Telefonen går varm i det øyeblikket man proklamererer noe i den retningen.. 

De jeg vet om får daglige henvendelser, osv. 

Og, ja, det et mye svindel. Det er derfor de virkelig gode ikke tar betalt. 

Anonymkode: 7c39e...83c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så du hadde fått diagnostisert kreft i skjelettet av leger, så ble du helbredet helt uten bruk av kreftmedisiner og behandling fra helsevesenet?.  

Anonymkode: 822b4...4e4

• Liker 2
Skrevet

en virkelig ekte sjaman hadde faktisk sagt man må høre på legen, også kan sjamanen prøve å hjelpe på sidelinjen som et tillegg. Sjamaner som nekter for medisinsk behandling er svindel 

Anonymkode: 6c041...913

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

en virkelig ekte sjaman hadde faktisk sagt man må høre på legen, også kan sjamanen prøve å hjelpe på sidelinjen som et tillegg. Sjamaner som nekter for medisinsk behandling er svindel 

Her har jo legestanden sagt at de ikke kan hjelpe, så litt usikker på hvor du vil hen? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Her har jo legestanden sagt at de ikke kan hjelpe, så litt usikker på hvor du vil hen? :vetikke:

Hva er egentlig diagnosen din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...