AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg har prøvd laser på klinikk tidligere. Tror jeg var innom for ca. 5 behandlinger. Det er et par år siden nå og jeg har noen flekker under haka og på halsen som fortsatt er helt uten hår, mens det ellers er like ille. Behandleren var overrasket over at det funket så dårlig på meg, men det er nok fordi hårene er for lyse. Likevel funket det jo greit en stund og hårene brukte lenger tid på å vokse ut igjen. Nå lurer jeg på om jeg skal prøve en sånn IPL til hjemmebruk. Skjønner at den ikke vil fjerne hår permanent, men kanskje den kan hemme hårveksten hvis jeg bruker den jevnlig? Noen med typisk nordisk hud og hår som har prøvd og vil dele erfaringer? Nå bruker jeg stort sett voksstrips og pinsett. Må nappe så å si daglig. Det er slitsomt. ☹️ Anonymkode: 45da7...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Del Skrevet 23. oktober 2022 Hvis hårene dine er for lyse for profesjonell laser er de hvertfall for lyse for ipl laser desverre. Man må ha lys hudtype med mørke hår for at det skal fungere Anonymkode: cfe60...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Del Skrevet 24. oktober 2022 Skjønner at IPL har kortere varighet, men den er også dårligere på hudtype og hårfarge? For laser funka jo litt. Anonymkode: 45da7...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner at IPL har kortere varighet, men den er også dårligere på hudtype og hårfarge? For laser funka jo litt. Anonymkode: 45da7...519 Da kan det hende ipl også funker LITT men mest sannsynlig ikke. Ipl er mye svakere enn klinikk laser Anonymkode: cfe60...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Del Skrevet 15. mai 2023 Hvis det er hår i ansiktet som du har lyst å fjerne (og som ofte er hormonelt), gå for elektrolysebehandling! Jeg har slitt med hårvekst (skjegg) i ansiktet og opplevd nå at det er helt borte etter behandling. Det er tidkrevende, men du ser resultater! Anbefaler Medicaklinikken i Oslo. Anonymkode: b31e5...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Del Skrevet 15. mai 2023 Jeg dro dessverre til laser ved to ulike klinikker for flere 1000kr. Tok mange behandlinger. Ingen eneste forandring å se. La merke til at hårveksten ble verre også, tror det kan stimulere hårvekst i noen tilfeller dessverre. Men det her er veeeldig individuelt, andre sier det har gitt effekt. Men elektrolyse er PERMANENT hårfjerning. Laser er ikke permanent, selv om de reklamerer for det, som er svært uetisk. Anonymkode: b31e5...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Del Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 18.22): Jeg har prøvd laser på klinikk tidligere. Tror jeg var innom for ca. 5 behandlinger. Det er et par år siden nå og jeg har noen flekker under haka og på halsen som fortsatt er helt uten hår, mens det ellers er like ille. Behandleren var overrasket over at det funket så dårlig på meg, men det er nok fordi hårene er for lyse. Likevel funket det jo greit en stund og hårene brukte lenger tid på å vokse ut igjen. Nå lurer jeg på om jeg skal prøve en sånn IPL til hjemmebruk. Skjønner at den ikke vil fjerne hår permanent, men kanskje den kan hemme hårveksten hvis jeg bruker den jevnlig? Noen med typisk nordisk hud og hår som har prøvd og vil dele erfaringer? Nå bruker jeg stort sett voksstrips og pinsett. Må nappe så å si daglig. Det er slitsomt. ☹️ Anonymkode: 45da7...519 Jeg bruker Alvaskin sitt apparat, og det hjalp meg veldig veldig mye. Jeg vet at resultatene kan variere, men jeg har vært en av de heldige. Så vidt jeg vet har ikke Braun og de andre store merkene hårfrigaranti, så derfor valgte jeg Alvaskin. Heldigvis trengte jeg ikke å returnere den. Har god gammel typisk nordisk hud og mørkeblonde hår. Anonymkode: db782...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå