Conall Skrevet 23. oktober 2022 #1 Del Skrevet 23. oktober 2022 Har lest litt artikler på nettet og funnet ut at det skal finnes en med varme hender som har bjørn som fornavn. Jeg har lett etter en slik helbreder i flere år, er det noen som vet hvem dette er? Hva heter han til etternavn? Kan noen sende meg en melding med navnet hans? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Del Skrevet 23. oktober 2022 Har lett etter den mannen jeg også😅 jeg ble ikke klokere🙈 Anonymkode: a3d68...6a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Del Skrevet 23. oktober 2022 Conall skrev (1 time siden): Har lest litt artikler på nettet og funnet ut at det skal finnes en med varme hender som har bjørn som fornavn. Jeg har lett etter en slik helbreder i flere år, er det noen som vet hvem dette er? Hva heter han til etternavn? Kan noen sende meg en melding med navnet hans? Jeg vet dessverre ikke heller. Du kan jo ta kontakt med følgende (eller teamene deres) for å få vite etternavnet til Bjørn: Tarjei Bø Petter Nortug Johannes Tingnes Bø https://www.nrk.no/sport/bo-mener-_mirakelmann_-reddet-karrieren-hans-1.15669573 Anonymkode: 0204f...33b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Del Skrevet 23. oktober 2022 Han vil være i fred. Slutt å let etter han. Anonymkode: 1ac3b...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vil være i fred. Slutt å let etter han. Anonymkode: 1ac3b...096 Har han sluttet med pasienter? Anonymkode: 0204f...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han vil være i fred. Slutt å let etter han. Anonymkode: 1ac3b...096 Er han gammel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 23. oktober 2022 #7 Del Skrevet 23. oktober 2022 Vet hvem det er snakk om men han tar ikke imot pasienter. Et googlesøk gir deg dog navnet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 23. oktober 2022 Blizz1 skrev (1 minutt siden): Vet hvem det er snakk om men han tar ikke imot pasienter. Et googlesøk gir deg dog navnet... Har søkt på google men finner ikke noe navn. Hvorfor tar han ikke i mot pasienter? Er dette en som tidligere har hjulpet mennesker gratis eller har han tatt betaling? Jeg skulle helst Hatt en klok samtale med noen som er synsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå