Gå til innhold

Dere som har robotstøvsuger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bytter dere hovedfilter (eller deler generelt)? Hvor kjøper dere reservedeler?

Anonymkode: 7235e...795

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger anbefalingene fra produsenten (gidder ikke sjekke bruksanvisningen akkurat nå). Noterer i kalenderen min når jeg bytter filter, børster o.l. Kjøper deler der jeg kjøpte støvsugeren eller bestiller på nettet.

Anonymkode: c3664...2d2

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor ofte bytter dere hovedfilter (eller deler generelt)? Hvor kjøper dere reservedeler?

Anonymkode: 7235e...795

På min er det appen som varsler når det er på tide. Så jeg bytter da og kjøper stort sett fra samme stedet jeg kjøpte maskinen. Brukes bare ett par ggr i uken så delene holder ganske lenge her. 

• Liker 1
Skrevet

Min har mast om filterbytte i noen måneder nå🙈 jeg har utsatt det. 

Anonymkode: c606d...a46

Skrevet

Jeg har også utsatt skifte av filter og børster 🙈 merker ingen forskjell i rengjøringseffekt. Bytter sikkert neste gang appen sier ifra! 

Anonymkode: ce13a...90d

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har en Roborock S5. Den er godt brukt i 3 år. Vi er en familie på 5 og har også en hund. Vi har ikke byttet noe i det hele tatt. Støvfilteret dunker jeg «rent» etter bruk. Nei, har vært strålende fornøyd. 

Anonymkode: 27443...127

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt Xiaomi i tre år. Har vasket filteret en gang, og skiftet en gang i løpet av den tiden. Støvsuger filteret innimellom med den andre støvsugeren. Vurderer å skifte filter nå igjen. Børstene er like fine, så de er ikke skiftet ut. 

Støvsugeren er i bruk hver dag.

Anonymkode: 33157...101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...