Gjest Lillefinger Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg elsker den naturlige kroppslukten til min mann. Jeg vil at han skal være ren og ha god hygiene, selvfølgelig. Men dette kan man opprettholde uten å dynke seg med kjemikalier. Jeg elsker å både lukte og smake på svetten hans. Fra naturens side, så kan mennesket lukte seg frem til en god genmatch. Dette forstyrres av hormonprevensjon, p-piller etc, og bidrar til at kvinner velger feil mann. I tilegg så forsøker de fleste menn å kamuflere lukten sin, med aftershave, deodorant, parfyme og osv.. Jeg mener at dette bidrar til samlivsbrudd, forringer sexuallivet, og fører til sykdom. Jeg syns at parfymerte mennnesker lukter frastøtende generelt. Og jeg respekterer heller ikke miljøaktivister som skriker "redd klimaet og naturen" mens de er ikledd klær laget av plast, nedklint med sminke, og stinker syntetiske epler. Jeg vet at jeg desverre tilhører en liten minoritet med disse meningene. Fins det mennesker her inne som deler mitt syn på dette? De som hater kroppslukt, elsker plast, og dynker seg med kjemikalier, trenger ikke å svare.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg er enig med deg. Anonymkode: 0a74a...56d 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg har kutta deo for lengesiden, bortkasta produkt. Så masse kjemikaler og dritt. Kroppen ordner seg selv den, vaske seg regelmessig. Anonymkode: 9b1a7...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enig med deg. Anonymkode: 0a74a...56d Trekker det tilbake. Leste bare det med naturlig lukt og ikke det at du hater miljøaktivister osv. Selvom de går med plast så gjør de hvertfall noe for å prøve å redde klimaet, ikke alle har råd til dyre klær i ren bomull og ull men det går an å være mot giftige klimautslipp fordet akuratt som det går an å være antikapitalist selvom man er nødt til å bruke penger for å overleve Anonymkode: 0a74a...56d 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 Smake på svetten hans....? Der mistet du meg 😷 Anonymkode: dc9dd...072 5
exictence Skrevet 23. oktober 2022 #7 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg elsker noen sin kroppslukt. Men noen liker jeg slett ikke, dessverre. 1
Gjest Lillefinger Skrevet 23. oktober 2022 #8 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trekker det tilbake. Leste bare det med naturlig lukt og ikke det at du hater miljøaktivister osv. Selvom de går med plast så gjør de hvertfall noe for å prøve å redde klimaet, ikke alle har råd til dyre klær i ren bomull og ull men det går an å være mot giftige klimautslipp fordet akuratt som det går an å være antikapitalist selvom man er nødt til å bruke penger for å overleve Anonymkode: 0a74a...56d Jeg hater ikke miljøaktivister, jeg respekterer ikke de av dem som oppfører seg slik som beskrevet i trådstart, grunnet dobbeltmoralisme. Det er flott at folk kjemper for klimaet, all ære til dem som tar tak. Men når man skriker redd klimaet og ser sånn ut, så syns jeg at det blir latterlig.
Blåjojo Skrevet 23. oktober 2022 #9 Skrevet 23. oktober 2022 Delvis enig med deg. Ingenting som er så godt som den naturlige kroppslukten til min mann. Men jeg synes også han lukter himmelsk og kan lett finne på å bli tent bare av lukten om han har på deo eller parfyme. Tar derimot avstand fra din beskrivelse av miljøaktivister. Har lite til felles med noen som kan beskrive andre mennesker på den måten. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #10 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg liker også lukta til mannen min, det er vel vanlig å gjøre det. Anonymkode: 1b5bb...256 1
Gjest Lillefinger Skrevet 23. oktober 2022 #11 Skrevet 23. oktober 2022 Blåjojo skrev (9 minutter siden): Delvis enig med deg. Ingenting som er så godt som den naturlige kroppslukten til min mann. Men jeg synes også han lukter himmelsk og kan lett finne på å bli tent bare av lukten om han har på deo eller parfyme. Tar derimot avstand fra din beskrivelse av miljøaktivister. Har lite til felles med noen som kan beskrive andre mennesker på den måten. Det er helt ok. Men hvor mye vi har til felles og ikke, det kan du ikke dømme utifra at jeg ikke respekterer dobbeltmoralismen.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #12 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg hadde en kjæreste en gang som hadde en naturlig kroppslukt som minnet om svak svak honning. Loved it. Anonymkode: d87d8...b23 1
Blåjojo Skrevet 23. oktober 2022 #13 Skrevet 23. oktober 2022 Lillefinger skrev (27 minutter siden): Det er helt ok. Men hvor mye vi har til felles og ikke, det kan du ikke dømme utifra at jeg ikke respekterer dobbeltmoralismen. Det er forskjell på å ikke respektere dobbeltmoralisme og å beskrive mennesker på den måten du gjorde. 2
Gjest Lillefinger Skrevet 23. oktober 2022 #14 Skrevet 23. oktober 2022 Blåjojo skrev (6 minutter siden): Det er forskjell på å ikke respektere dobbeltmoralisme og å beskrive mennesker på den måten du gjorde. Ok. Jeg klarer ikke å se hva som var galt i min beskrivelse. Men opplys meg gjerne, slik at jeg kan utvikle meg, forstå mer, og bli et bedre menneske.
Blåjojo Skrevet 23. oktober 2022 #15 Skrevet 23. oktober 2022 Lillefinger skrev (27 minutter siden): Ok. Jeg klarer ikke å se hva som var galt i min beskrivelse. Men opplys meg gjerne, slik at jeg kan utvikle meg, forstå mer, og bli et bedre menneske. Du beskriver mennesker med ord som stinkende og nedklint. Det er ikke særlig respektfullt. 2
Gjest Lillefinger Skrevet 23. oktober 2022 #16 Skrevet 23. oktober 2022 Blåjojo skrev (Akkurat nå): Du beskriver mennesker med ord som stinkende og nedklint. Det er ikke særlig respektfullt. Takk for svar. Hvordan skulle det ellers vært beskrevet? Jeg syns at mange stinker syntetisk og at de er nedklint. Hvordan ellers beskrive det?? Hadde det vært bedre slik da: Jeg har en utfordring med å ta de som skriker om miljøvern på alvor når de samtidig har en livsstil som viser dobbeltmoralisme iform av å bruke klær laget av plast, har et ansikt som er fult av sminke som skader miljøet og dem selv, og lukter syntetisk parfyme og kjemikalier. ? Hvordan ville du selv beskrevet slike mennesker?
Maskinfører Skrevet 23. oktober 2022 #17 Skrevet 23. oktober 2022 Bruker kun deodorant hvis jeg skal bort på besøk eller noe på jobb som Maskinfører bruker jeg ikke noe 🙂 1
Gjest Lillefinger Skrevet 23. oktober 2022 #18 Skrevet 23. oktober 2022 Blåjojo skrev (9 minutter siden): Du beskriver mennesker med ord som stinkende og nedklint. Det er ikke særlig respektfullt. Jeg tror likevel at vi har masse til felles, og syns at du ikke kan bedømme at vi har lite til felles utifra et slikt utsagn.
Blåjojo Skrevet 23. oktober 2022 #19 Skrevet 23. oktober 2022 Lillefinger skrev (46 minutter siden): Takk for svar. Hvordan skulle det ellers vært beskrevet? Jeg syns at mange stinker syntetisk og at de er nedklint. Hvordan ellers beskrive det?? Hadde det vært bedre slik da: Jeg har en utfordring med å ta de som skriker om miljøvern på alvor når de samtidig har en livsstil som viser dobbeltmoralisme iform av å bruke klær laget av plast, har et ansikt som er fult av sminke som skader miljøet og dem selv, og lukter syntetisk parfyme og kjemikalier. ? Hvordan ville du selv beskrevet slike mennesker? Alle beskrivelser som ikke dømmer mennesker som er annerledes, eller tenker annerledes enn deg selv er helt greit.
Blåjojo Skrevet 23. oktober 2022 #20 Skrevet 23. oktober 2022 Lillefinger skrev (44 minutter siden): Jeg tror likevel at vi har masse til felles, og syns at du ikke kan bedømme at vi har lite til felles utifra et slikt utsagn. Bare at du kan få deg til å omtale mennesker sånn sier meg at vi neppe har mye til felles. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå