Gå til innhold

Bihulebetennelse + narkose

Anbefalte innlegg

Gjest Isachsen
Skrevet (endret)

Hei,

Skal selvfølgelig ringe sykehuset for å prate med dem, men ønsker å høre andres evt erfaringer.

Om en drøy uke skal jeg inn til hysteroskopi i narkose. Men nå sitter jeg her med en mild bihulebetennelse, jeg merker kun trykk i nesen/ansiktet, samt noe snørr. Hadde feber i går, den er borte i dag. Noe rusk i nesa, ingen kraftig hoste e.l. Det kan forsåvidt nevnes at jeg er konstant litt tett i luftveiene. 

Lurer på om noen har fått lov å gjennomføre operasjon "på tross" av at de har vært mildt forkjølet e.l. mindre enn 2 uker i forveien før et inngrep? Det er ikke et veldig omfattende inngrep, beregnet til å vare i ca 30 min så regner med at det ikke er kraftig/tung narkose det er snakk om. 

Endret av Isachsen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isachsen skrev (31 minutter siden):

Hei,

Skal selvfølgelig ringe sykehuset for å prate med dem, men ønsker å høre andres evt erfaringer.

Om to uker skal jeg inn til hysteroskopi i narkose. Men nå sitter jeg her med en mild bihulebetennelse, jeg merker kun trykk i nesen/ansiktet, samt noe snørr. Hadde feber i går, den er borte i dag. Noe rusk i nesa, ingen kraftig hoste e.l. Det kan forsåvidt nevnes at jeg er konstant litt tett i luftveiene. 

Lurer på om noen har fått lov å gjennomføre operasjon "på tross" av at de har vært mildt forkjølet e.l. mindre enn 2 uker i forveien før et inngrep? Det er ikke et veldig omfattende inngrep, beregnet til å vare i ca 30 min så regner med at det ikke er kraftig/tung narkose det er snakk om. 

Det går helt fint. Vi gir helst ikke narkose hvis du er veldig tett eller har feber ( med mindre det er feks blindtarm eller andre akutte ting) 14 dager etterpå er null stress. Lykke til. 

Anonymkode: 89e87...5c9

Gjest Isachsen
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det går helt fint. Vi gir helst ikke narkose hvis du er veldig tett eller har feber ( med mindre det er feks blindtarm eller andre akutte ting) 14 dager etterpå er null stress. Lykke til. 

Anonymkode: 89e87...5c9

Tusen takk for svar, skrev feil i innlegget, det er 1,5 uker til (neste fredag). Er ekstra bekymret for det er første gang og jeg har astma i tillegg… 
Er du sykepleier? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...