Gjest Isachsen Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Hei, Skal selvfølgelig ringe sykehuset for å prate med dem, men ønsker å høre andres evt erfaringer. Om en drøy uke skal jeg inn til hysteroskopi i narkose. Men nå sitter jeg her med en mild bihulebetennelse, jeg merker kun trykk i nesen/ansiktet, samt noe snørr. Hadde feber i går, den er borte i dag. Noe rusk i nesa, ingen kraftig hoste e.l. Det kan forsåvidt nevnes at jeg er konstant litt tett i luftveiene. Lurer på om noen har fått lov å gjennomføre operasjon "på tross" av at de har vært mildt forkjølet e.l. mindre enn 2 uker i forveien før et inngrep? Det er ikke et veldig omfattende inngrep, beregnet til å vare i ca 30 min så regner med at det ikke er kraftig/tung narkose det er snakk om. Endret 23. oktober 2022 av Isachsen
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Isachsen skrev (31 minutter siden): Hei, Skal selvfølgelig ringe sykehuset for å prate med dem, men ønsker å høre andres evt erfaringer. Om to uker skal jeg inn til hysteroskopi i narkose. Men nå sitter jeg her med en mild bihulebetennelse, jeg merker kun trykk i nesen/ansiktet, samt noe snørr. Hadde feber i går, den er borte i dag. Noe rusk i nesa, ingen kraftig hoste e.l. Det kan forsåvidt nevnes at jeg er konstant litt tett i luftveiene. Lurer på om noen har fått lov å gjennomføre operasjon "på tross" av at de har vært mildt forkjølet e.l. mindre enn 2 uker i forveien før et inngrep? Det er ikke et veldig omfattende inngrep, beregnet til å vare i ca 30 min så regner med at det ikke er kraftig/tung narkose det er snakk om. Det går helt fint. Vi gir helst ikke narkose hvis du er veldig tett eller har feber ( med mindre det er feks blindtarm eller andre akutte ting) 14 dager etterpå er null stress. Lykke til. Anonymkode: 89e87...5c9
Gjest Isachsen Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det går helt fint. Vi gir helst ikke narkose hvis du er veldig tett eller har feber ( med mindre det er feks blindtarm eller andre akutte ting) 14 dager etterpå er null stress. Lykke til. Anonymkode: 89e87...5c9 Tusen takk for svar, skrev feil i innlegget, det er 1,5 uker til (neste fredag). Er ekstra bekymret for det er første gang og jeg har astma i tillegg… Er du sykepleier? :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå