Gå til innhold

Tips vask av laminatgulv gulv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Er det noen her inne som har et knakende godt tips til vask av laminatgulv av den litt mer grove, matte typen ( berry alloc)  etter jeg har fått hund har jeg hatt problemer med å få gulvet rent når jeg vasker. Uansett hva jeg bruker synes jeg det fortsatt er møkkete. Jeg skjønner at med hund så blir gulvet fort med skittent, men ønsker tips for deres beste gulvvask tips, som virkelig tar godt. Jeg har godt utstyr med mikro kluter etc. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mikrofibermopp med tråder og Woca såpe for lakk og laminat. Da blir det rent uten rester 

Skrevet
newman01 skrev (23 minutter siden):

Mikrofibermopp med tråder og Woca såpe for lakk og laminat. Da blir det rent uten rester 

Ah - tusen takk for svar :) 

Skrevet
Hellmin skrev (2 timer siden):

Hei. 
Er det noen her inne som har et knakende godt tips til vask av laminatgulv av den litt mer grove, matte typen ( berry alloc)  etter jeg har fått hund har jeg hatt problemer med å få gulvet rent når jeg vasker. Uansett hva jeg bruker synes jeg det fortsatt er møkkete. Jeg skjønner at med hund så blir gulvet fort med skittent, men ønsker tips for deres beste gulvvask tips, som virkelig tar godt. Jeg har godt utstyr med mikro kluter etc. 

Viss du boner gulvet en gang i året, blir det myye lettere å holde rent :)

Anonymkode: c3968...4bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Viss du boner gulvet en gang i året, blir det myye lettere å holde rent :)

Anonymkode: c3968...4bc

Takk for tips 😇 kan man bone alle typer gulv? Og hva anbefaler du av produkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...