Pipaluk Skrevet 23. oktober 2022 #1 Del Skrevet 23. oktober 2022 Har slitt med å få igjen penger fra en bestilling som ble gjort i mai. Først sto det under tracking at varen har blitt stanset i tollen pga manglende tollinnbetaling. Butikken sier at det er pga pandemien at den er forsinket Så har den etter lang tid klart å komme forbi tollen og skal være på vei til meg. Da finner ikke HeltHjem den pakka og den må anses å være tapt.Fikk omsider refusjon nå. Hu jeg snakk med i helthjem sier at flere har lurt på om Litb er seriøse da flere opplever å bare få noe vræl i posten eller ikke få bestillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Del Skrevet 23. oktober 2022 scam ja. Sender kina søppel 20 til ganger prisen det er verdt og svarer ikke på mail. Anonymkode: 4c3e9...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Del Skrevet 23. oktober 2022 100% scam, styr unna Anonymkode: c0e61...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Del Skrevet 23. oktober 2022 Har bestilt flere ganger på Lightinthebox og har alltid fått varene jeg har bestilt. Men størrelser på klær er av asiatisk størrelse så da fikk jeg delvis penger tilbake da det er ikke er verdt å sende varen i retur (deres ord). Så anbefaler ikke alt av klær de har der men dansesko har jeg bestilt og de har vært vellykket så lenge jeg bestiller rett størrelse. Anonymkode: 874df...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 23. oktober 2022 #5 Del Skrevet 23. oktober 2022 Vi bestilte nettopp et kostyme derfra og selv om det tok litt tid rundt 20 dager så kom det nå fram til slutt så scam er det ikke. Men skal du bestille noe så er det lurt å sjekke aliexpress, ebay og wish først for det er som regel billigere der. Helt tilfeldig at vi fant kostyme billigere på lightinthebox denne gangen. Tid tar det jo uansett når man bestiller fra disse sidene... 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Del Skrevet 23. oktober 2022 Lightinthebox er akkurat det samme som AliExpress, den eneste forskjellen er at førstnevnte spesialiserer seg på en annen måte. Du finner nøyaktig de samme produktene på AliExpress til lavere priser. Anonymkode: 0046f...cdb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå