Gå til innhold

Når er barna for gamle for Leos Lekeland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er barna for gamle for Leos Lekeland? Erfaring? 

Anonymkode: 26e62...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To nå nettopp voksne barn (jenter) og en på 6. Erfaringen er at de voksne fortsatt syns det er gøy, men dem trenger noe for at det ikke skal være flaut at det gøy. Det behovet kom på ungdomsskolen.

Skrevet
Fremmed fugl skrev (1 time siden):

To nå nettopp voksne barn (jenter) og en på 6. Erfaringen er at de voksne fortsatt syns det er gøy, men dem trenger noe for at det ikke skal være flaut at det gøy. Det behovet kom på ungdomsskolen.

Jeg har en niese som nettop har begynt på vgs. Hun sa at det var veldig fint å ha med yngre søsken og kusiner hun kan "passe på". 

Anonymkode: f2952...ae6

• Nyttig 1
Skrevet

Kommer an på modenhet etc hos barnet.

Bonusgutten på 11 digger det fremdeles, datteren på 13 ville aldri ha blitt sett der (men kunne sikkert hatt det gøy der om hun var garantert at ingen fikk vite det).

Anonymkode: 46d9f...0e6

Skrevet

Min erfaring etter 11 år

Anonymkode: 9ae1f...8ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når er barna for gamle for Leos Lekeland? Erfaring? 

Mine var vel rundt 10-11 år når de ikke ville mer

Anonymkode: 942a0...04f

Skrevet

Jeg opplevde at det var mange førsteklassinger (6åringer) som synes det var litt kjedelig når en i klassen feiret bursdag der nylig. Jeg synes nesten det var litt trist at så små barn virket til å synes det var «barnslig».. derfor ble jeg usikker og interessert i erfaringer. Min på 6 år synes fremdeles det er veldig gøy. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...