Gå til innhold

Hvordan bli kvitt følelser for en annen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gift, barn hele den pakka. Så har det plutselig oppstått noen følelser for en annen, en kollega i tillegg , som flørter helt tydelig . Hva gjør man , bare venter på at det skal gå over 🙈 slitsomt at jeg må se denne personen på jobb hver dag .

Anonymkode: 0ec62...007

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er gift, barn hele den pakka. Så har det plutselig oppstått noen følelser for en annen, en kollega i tillegg , som flørter helt tydelig . Hva gjør man , bare venter på at det skal gå over 🙈 slitsomt at jeg må se denne personen på jobb hver dag .

Snakk med noen eksterne. Psykolog, familievernkontor eller mental helse sin hjelpetelefon 👍

Anonymkode: 4b25f...5aa

Skrevet

Nekt deg selv å tenke på vedkommende. Hver gang du tenker på, så heller du bensin på bålet. Når tanken kommer, så styr den over til å tenke på det verste du vet. Noe som får deg til å brekke deg i avsky. Da vil du assosiere vedkommende med det etter litt tid. 

Anonymkode: 74e19...98b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nekt deg selv å tenke på vedkommende. Hver gang du tenker på, så heller du bensin på bålet. Når tanken kommer, så styr den over til å tenke på det verste du vet. Noe som får deg til å brekke deg i avsky. Da vil du assosiere vedkommende med det etter litt tid. 

Anonymkode: 74e19...98b

"ikke tenk på en elefant " funker ikke. 

Anonymkode: 4b25f...5aa

Skrevet

Ja, du må ta tiden til hjelp. Snakk mye om din mann til kollegaen din (kanskje han tar hintet) og ha mye sex med din mann.

Anonymkode: a5040...a78

Skrevet

Tid. Det går over etter hvert. Men ikke mat oppmerksomheten ved å oppsøke det. Hold deg mest mulig unna og vær profesjonell. 

Anonymkode: 3b8a8...d5b

Skrevet

Takk for fine råd . 

Skrevet

Jeg er i samme situasjon, bare kommet litt lenger. Jeg har latt meg forføre og nyter forelskelsen. Det er det deiligste jeg har opplevd og det verste. Jeg er i ferd med å bryte med mannen, jeg dytter han vekk daglig. Vi har kanskje ikke vært så lykkelige som jeg har trodd i og med at dette nå kan skje. Mannen min vet ingenting om den andre. Jeg klarer ikke å stoppe, rusen er for deilig, og jeg tror det blir oss når bruddet er et faktum. Hvem vet, kanskje er han mer rett for meg enn mannen min. Mye tyder på det.

Anonymkode: 87045...e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...