Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i flamingoeffekter? Det være seg et kosedyr, sengetøy, eller en stygg skjorte - eller andre ting.

Kom plutselig på at en kamerat har bursdag snart og.. la oss si at han liker flamingoer :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Den første er i allefall utelukket!! Det kunne bare blitt svært pinlig, jeg bor i tillegg sammen med kjæresten hans. :ler2:

Og den andre: Milde måne. Det er vel kanskje det styggeste jeg har sett. En... kakeboks? Det er så utrolig mye rart folk er villig til å bruke tid på å selge på sånne nettauksjoner..

Skrevet

Er ikke det den fineste kakeboksen du har sett noen gang da?! :tunge1:

Skrevet

Synd det var til en gutt du skal ha, jeg har faktisk både kjole og topp med masse flamingoer på! :ler:men skal sies at de ikke brukes hver dag

Skrevet (endret)

"Granada

Granada er en vakker by med 260 000 innbyggere. Den berømte festningen, Alhambra, dominerer byen med sin plassering oppe på fjellet. Granada er en typisk andalucisk by, hvor du kan lære flamingo på gaten og oppleve spennende ting i de mange smugene. De ca. 60 000 universitetstudentene gir byen en livlig og ungdommelig atmosfære."

Fant bla dette når jeg søkte! :ler: Trodde man kunne lære flamenco jeg, men hvis man lærer å bli en flamingo der så burde du kanskje vurdere å gi han en flybillett?

Endret av Sneip
Skrevet

:ler: Ja, det skulle tatt seg ut om jeg sendte han ned til Granada! Da hadde nok kjæresten blitt fornøyd. Men altså - det e r vanskelig å finne flamingoprodukter - på denne tiden av året - i dette landet. :icon_neutral:

Jeg vet forresten at flamingo er nasjonalfuglen til Tunisia. Kanskje han kan få en tur dit i samme slengen :)

Skrevet

Hva med en plate av flamingokvintetten? :sjarmor:

Skrevet

Haha! Jeg tror jeg ler meg i hjel. JA! Flamingokvintetten! Jeg er bare nødt til å bestille en sånn cd! :hoho:

Også får jeg komme tilbake til hvordan den blir mottatt... :gratulerer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...