AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Del Skrevet 23. oktober 2022 Hvilken shampoo og annen hårpleie kjøper du på Normal som er billigere enn andre steder? Anonymkode: 2563e...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 23. oktober 2022 #2 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg bruker til vanlig cutrin bio+, og fant denne til god pris på Normal - lykkelig som jeg var kjøpte jeg flere 🤪 Her kommer nedturen; Konsistens og lukt på den fra Normal var heeelt ulik den 150 kr dyrere fra frisørsalong. Håret mitt ble skikkelig krusete, og jeg opplevde ikke samme virkning av den fra Normal. Jeg sammenlignet dem side ved side, og noe var ikke helt som det skulle dessverre.. Kanskje utgått på dato? Ville bare vært litt obs på den biten, hvis det er et litt kjent og dyrere merke som f.eks. Cutrin. Ellers har de noen hårkurer fra Garnier som skal virke i 3-5 mins som jeg syns er veldig ålreit 😄 Kjekt i en litt travel hverdag. Fructis-hårkuren er gjerne billigere på Normal, men Garnier har også en serie som heter "Garnier Respons", og koster litt over 20 kr. Syns den er like bra om garnier fructis hårkurene faktisk! Anbefales 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 23. oktober 2022 #3 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg kjøper Redken sjampo på Normal. Mye billigere enn hos frisøren. Ulempen er at utvalget av sjampo i de litt dyrere merkene variere veldig, så jeg har vært innom flere ganger hvor de ikke har den typen jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Del Skrevet 23. oktober 2022 Kjøper cantu sjampo og balsam, eller fra byveira. Har også kjøpt sånne hårkur wraps/hette som har vært overraskende gode 🙂 Anonymkode: cbda7...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå