AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Teknisk spørsmål om Strava, brukt sammen med Samsung klokke. Kan jeg endre layouten på klokkeskjermen, slik at jeg velger verdier jeg får synlig? Hvordan gjør jeg i så fall det? Anonymkode: e057c...e28
Scoops Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Det må du vell gjøre via klokken eller en tilhørende app til klokken,strava har ikke så mye med det og gjøre
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Scoops skrev (1 time siden): Det må du vell gjøre via klokken eller en tilhørende app til klokken,strava har ikke så mye med det og gjøre Strava har en tilhørende app til klokken, det er her jeg ikke vet hvordan man endrer layouten, om det i det hele tatt er mulig. Vet man kan endre layout til selve klokken. Anonymkode: e057c...e28
Scoops Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Strava har en tilhørende app til klokken, det er her jeg ikke vet hvordan man endrer layouten, om det i det hele tatt er mulig. Vet man kan endre layout til selve klokken. Anonymkode: e057c...e28 I den standard Strava appen går det ihvertfall ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå