AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Under graviditeten fikk jeg påvist dyp venetrombose (blodpropp) i bekkenet. Dette er ganske sjeldent at skjer. Jeg bor i Oslo og Ullevål er mitt lokalsykehus, så jeg har forsåvidt blitt fulgt opp av "landets beste" hele veien. Det var imidlertid ikke før jeg kom til kontroll hos en spesifikk overlege at jeg følte meg trygg og ivaretatt, herunder ble beroliget om at baby hadde det bra og at hen også ble tilstrekkelig fulgt opp. Denne damen besluttet induksjon et par uker før termin av hensyn til babyens beste. Jeg er generelt veldig takknemlig for det denne dama gjorde for meg og oss. Blir det merkelig å sende henne et takkekort? Anonymkode: 35aaf...333 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Ja, det blir merkelig. Hun gjør jobben sin. Blir som å skrive takkekort til frisøren: "takk for at du klippet meg". Anonymkode: 137c7...85e
Nuttery Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Jeg er sykepleier, og vi får takkekort stadig vekk. Det er veldig hyggelig, og blir satt stor pris på. Selv om det er «jobben vår» er vi bare mennesker vi også (ref kommentaren over), og det gjør varmt i hjertet og vite at man har gjort inntrykk på noen, og å få høre at noen setter pris på det vi gjør. Endret 23. oktober 2022 av Nuttery 9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Hørt om andre som har gjort det når det er snakk om liv og død. Uansett en hyggelig gest til legen ville jeg sagt. De trenger jo å bli satt pris på innimellom de og. Hva føler du selv er rett å gjøre da? Anonymkode: 87d53...fa8 1
Curiousine Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 Om du sender det til jobben hennes synes jeg det bare høres koselig ut. Jobber selv i helsevesenet, selfølgelig gjør jeg jobben min, men det er også veldig koselig å høre at noen setter pris på det jeg gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Under graviditeten fikk jeg påvist dyp venetrombose (blodpropp) i bekkenet. Dette er ganske sjeldent at skjer. Jeg bor i Oslo og Ullevål er mitt lokalsykehus, så jeg har forsåvidt blitt fulgt opp av "landets beste" hele veien. Det var imidlertid ikke før jeg kom til kontroll hos en spesifikk overlege at jeg følte meg trygg og ivaretatt, herunder ble beroliget om at baby hadde det bra og at hen også ble tilstrekkelig fulgt opp. Denne damen besluttet induksjon et par uker før termin av hensyn til babyens beste. Jeg er generelt veldig takknemlig for det denne dama gjorde for meg og oss. Blir det merkelig å sende henne et takkekort? Anonymkode: 35aaf...333 Nei, det er kjempekoselig. Send et kort du🥰 Anonymkode: 35eb4...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #7 Skrevet 23. oktober 2022 Send til avdelingen, ikke hjem. Men det er koselig, og ikke rart. Anonymkode: 899c2...f49 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #8 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, det blir merkelig. Hun gjør jobben sin. Blir som å skrive takkekort til frisøren: "takk for at du klippet meg". Anonymkode: 137c7...85e Hvis frisøren har gjort en god jobb, så er vel det bare koselig å sende et kort til denne også. Jeg gikk til frisøren og var så misfornøyd etterpå at jeg ble nødt til å klippe meg selv, og jeg kom aldri tilbake til salongen. De ansatte på nærbutikken her, de får avogtil blomster fra kundene, bare fordi de er så koselige og gir så god service. Da står buketten ved kassen, slik at alle har glede av dem. Anonymkode: 35eb4...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #9 Skrevet 23. oktober 2022 Ville gitt noe til avdelingen, og gjerne skrive kort der du takker alle, men særlig denne legen. Vi setter stor pris på det hos oss i alle fall! Anonymkode: af57e...a60 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #10 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg skal også sende kort til avdelingen, tenkte jeg. De hadde sånn skrytevegg med bilder/kort på sykehuset, så SÅ rart kan det ikke være! Anonymkode: d5c31...020 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #11 Skrevet 23. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, det blir merkelig. Hun gjør jobben sin. Blir som å skrive takkekort til frisøren: "takk for at du klippet meg". Anonymkode: 137c7...85e Nei det gjør det ikke. Ikke sammenlignbart i det heletatt. Frisører driver med kundebehandling og kundeservice. Det gjør ikke helsepersonell. Anonymkode: d7af5...297
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #12 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det blir merkelig. Hun gjør jobben sin. Blir som å skrive takkekort til frisøren: "takk for at du klippet meg". Anonymkode: 137c7...85e Ja, det hadde blitt merkelig. Hadde du skrevet « jeg er så fornøyd med klippen, tusen takk for fantastisk service og din faglige dyktighet « derimot… visste du at det hender at kunder kommer tilbake med en flaske vin eller sjokolade også, hvis de er ekstra fornøyde? Så merkelig. Tenk hva slags samfunn vi kunne ende opp med og få hvis dette med og takke blir mer utbredt. Anonymkode: 0ed62...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #13 Skrevet 23. oktober 2022 At Ullevål er landets beste var nytt for meg. Spisskompetanse er på ulike steder i landet. Anonymkode: 3c9a2...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #14 Skrevet 23. oktober 2022 Gjør det. Det er veldig koselig . Anonymkode: 0ed62...0bf
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #15 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det blir merkelig. Hun gjør jobben sin. Blir som å skrive takkekort til frisøren: "takk for at du klippet meg". Anonymkode: 137c7...85e Jeg ga takkekort til frisøren min da hun ordnet håret mitt til bryllupet. Ga også til tannlegen min som tok meg inn på hastetime grunnet at jeg mistet en bit av en tann dagen før bryllupet 😅 Synes generelt det er hyggelig å gi folk god tilbakemelding. Selv om de "bare" gjør jobben sin. Anonymkode: cc53a...ac4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #16 Skrevet 23. oktober 2022 Dere som snakker om kort "til avdelingen", det er jo slett ikke slik at ts trenger å ha vært innlagt i denne perioden.jeg er blitt fulgt opp poliklinisk for ganske heftig sykdom, aldri trengt innleggelse. TS, bare hyggelig å sende et kort, men send det til henne på jobb, ikke hjemme. Anonymkode: e245c...62e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #17 Skrevet 23. oktober 2022 Takk for tilbakemelding - da gjør jeg det. Sender selvfølgelig til henne på jobb, ikke til hennes privatdresse. Det sistnevnte har aldri vært tanken 😂 Anonymkode: 35aaf...333
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #18 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, det blir merkelig. Hun gjør jobben sin. Blir som å skrive takkekort til frisøren: "takk for at du klippet meg". Anonymkode: 137c7...85e Ærlig talt, det kan ikke sammenliknes. En frisør redder ikke liv. Anonymkode: 38814...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå