Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det det bikker over fra avslappende og lystbetont til plikt?

Anonymkode: d7e04...ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er opp til den enkelte å bedømme

Anonymkode: 14a70...849

Skrevet

Det er vel litt ulike følelser, regner jeg med. Noen ganger utfører man pliktsex fordi den andre maser eller presser på. Det blir på en måte ytrestyrt. Så kan man også få en følelse av indrestyrt pliktfølelse, hvor man selv føler at det er forventet at man skal ha sex selv om partner ikke maser eller presser på. Begge deler føler til ulyst fordi det drives av noe annet enn genuin sexlyst.

Anonymkode: 835e0...bd4

• Nyttig 2
Skrevet

Følte plikten var der når man har de 2-3 mnd etter fødsel der han er kåt og du er fortsatt så opptatt av baby at du ikke har tenkte tanken, og føler du må gjøre noe for parforholdet igjen og

Anonymkode: ea844...157

• Liker 1
Skrevet

Sex er vel noe som skal vera lystbetont,og ikkje en plikt ! 

Anonymkode: b489d...b99

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sex er vel noe som skal vera lystbetont,og ikkje en plikt ! 

Anonymkode: b489d...b99

Selvfølgelig.

Allikevel er det uforståelig mange som har sex for å please partner. Syntes det svenske ordet for pliktsex, Husflidsex er beskrivende.

Mange har pliktsex fordi de er redd for å såre partner.

At folk blir såret eller fornærmet fordi partner kanskje ikke har lyst samtidig som deg er direkte skadelig. 
Det er ufattelig dårlig gjort å la seg fornærme eller bli såret bare fordi man får et nei.

Pliktsex er noe av det mest ødeleggende man kan gjøre for sin egen seksualitet.

Anonymkode: ab446...3f2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har inntrykk av at folk legger litt ulike ting i det ordet. Alt fra å finne fram til lyst selv om man egentlig er litt trøtt, via press og til noe som mest ligner voldtekt av seg selv. 

Anonymkode: 87c30...961

• Liker 1
Skrevet

ulik sexlyst=forhold som aldri vil fungere.

Sex er limet i et forhold for de fleste, så dette må fungere. Lav sexlyst er noe som må være gjensidig.

Ba en handjob er nok til å glede en mann, så noe må du bidra med uansett om du ikke har så lyst. Ellers ender han opp med å kjøpe sex.

Anonymkode: 0553a...2c7

Skrevet

Sex er plikt når det ikke lyst, men press, samvittighet eller medfølelse som gjør at man har sex. Jeg tenner ikke lenger på min partner, og sier som regel nei når hun vil ha sex, men det er ikke alltid jeg har hjerte til å avvise henne. Da blir det pliktsex.

Anonymkode: e619b...31f

• Hjerte 1
Skrevet

Pliktsex for å glede den andre trenger ikke være så galt, så lenge man gjør det fordi man selv bestemmer seg for det

Anonymkode: 73af0...6c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

ulik sexlyst=forhold som aldri vil fungere.

Sex er limet i et forhold for de fleste, så dette må fungere. Lav sexlyst er noe som må være gjensidig.

Ba en handjob er nok til å glede en mann, så noe må du bidra med uansett om du ikke har så lyst. Ellers ender han opp med å kjøpe sex.

Anonymkode: 0553a...2c7

Her er det jeg, dama, som har mest sexlyst. Jeg ville helst hatt sex med ham 1-2 ganger om dagen, og for ham er 1-2 ganger i uka passelig. Dette inkluderer også å runke meg.

Jeg kan selvsagt ikke være utro bare fordi jeg har mest lyst. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her er det jeg, dama, som har mest sexlyst. Jeg ville helst hatt sex med ham 1-2 ganger om dagen, og for ham er 1-2 ganger i uka passelig. Dette inkluderer også å runke meg.

Jeg kan selvsagt ikke være utro bare fordi jeg har mest lyst. 

Runke? Er ikke du damen? Damer masturberer

Anonymkode: d7e04...ac9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...