AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Dette er så flaut å skrive! 🙈 Men jeg må ha svar. Jeg har fått påvist sopp i underlivet uten at jeg var klar over at jeg hadde det. Ble satt på en kur som skulle fjerne soppen. Problemet er, hvordan vet man at soppen er blitt borte eller om den fremdeles er der? Jeg var som sagt ikke klar over at jeg hadde det. Nå begynner jeg også å lure på om jeg kanskje lukter/stinker skjenerende? Hvordan skal frisk utflod egentlig lukte, skal den være luktfri? For det er ikke min. Jeg har egentlig alltid slitt såpass mye med utflod at jeg har følt jeg må bruke truseinnlegg for å føle meg vel det nede. Det har jeg nå lest er dumt å bruke, det kan forverre tilstanden. Men uten truseinnlegg vil jeg jo gå rundt på jobb og føle meg våt og ekkel der nede? I min jobb er det heller ikke så lett å gå unna noen minutter for å få skiftet truse heller. Har aldri gått lange tider uten truseinnlegg, men vil utfloden minske over tid hvis jeg bare holder ut og ikke bruker innlegg, samt kun bruker bomullstruse som ikke er string? Anonymkode: 3d782...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå