Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har fått hikke nå jeg :forvirra: hikk

Jeg har hikke omtrent hver dag, nesten hvert fall. hikker ganske høyt også men ikke så lenge. har altid hikket mye fra jeg var liten :icon_neutral:

Hvor ofte pleier dere å få hikke? går det fort over? synes det er greit for det meste og ingen stor plage men kan være flaut iblant :flau:

hva med dere her? hadde tilfeldigvis hikke når jeg postet her så tenkte å spørre dere :icon_razz:

Endret av MiaL
Skrevet

Hikker alltid minst en gang når jeg er full :sur:

Skrevet

Hikking skjer vel at det blir svelget mye luft, som f.eks sluking av mat osv.

Skrevet

Når men har hikke, har men krampe i mellom gulvet. Det som et i magen ikke i huset. :ler:

Når man hikker er det noen som tenker på deg. Har jeg hørt. For å bli kvitt hikken må man finne ut hvem som tenker på deg. :sjarmor:

Skrevet

BØØØØØØ!!!!

Sikkert litt sent nå; men til en annen gang kan du prøve å spise en skje med bringebærsyltetøy! Funka på meg en gang, men det kan jo selvfølgelig bare være tilfelle..

Skrevet

Skje med syltetøy har jeg også hørt hjelper.

Ellers hjelper det å drikke et stort glass vann med sugerør, mens du holder for nesen og ørene. Viktig å gjøre dette mens man hikker, ikke stoppe å drikke for å hikke, hvis du skjønner :)

Skrevet (endret)

skal prøve det neste gang :kgblunk: men pleier ikke å hjelpe med hikkekurer. etter at hikken stopper begynner den på nytt etter noen minutter for "hikke ferdig" :roll: pleier å vente til det stopper men ser ut til at skremming eller glass vann hjelper på f.eks datteren min :lol: noen sier at det hjelper å prøve å hikke også.. da skal det slutte. men hjelper ikke for meg. ofte hikker jeg også bare en gang eller to eller tre før det slutter :forvirret: rart

Endret av MiaL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...