MiaL Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 (endret) har fått hikke nå jeg hikk Jeg har hikke omtrent hver dag, nesten hvert fall. hikker ganske høyt også men ikke så lenge. har altid hikket mye fra jeg var liten :icon_neutral: Hvor ofte pleier dere å få hikke? går det fort over? synes det er greit for det meste og ingen stor plage men kan være flaut iblant hva med dere her? hadde tilfeldigvis hikke når jeg postet her så tenkte å spørre dere :icon_razz: Endret 2. desember 2005 av MiaL
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Hikker alltid minst en gang når jeg er full
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Hikking skjer vel at det blir svelget mye luft, som f.eks sluking av mat osv.
fluesopp Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Når men har hikke, har men krampe i mellom gulvet. Det som et i magen ikke i huset. Når man hikker er det noen som tenker på deg. Har jeg hørt. For å bli kvitt hikken må man finne ut hvem som tenker på deg.
Cuba Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 BØØØØØØ!!!! Sikkert litt sent nå; men til en annen gang kan du prøve å spise en skje med bringebærsyltetøy! Funka på meg en gang, men det kan jo selvfølgelig bare være tilfelle..
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 Skje med syltetøy har jeg også hørt hjelper. Ellers hjelper det å drikke et stort glass vann med sugerør, mens du holder for nesen og ørene. Viktig å gjøre dette mens man hikker, ikke stoppe å drikke for å hikke, hvis du skjønner
MiaL Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2005 (endret) skal prøve det neste gang :kgblunk: men pleier ikke å hjelpe med hikkekurer. etter at hikken stopper begynner den på nytt etter noen minutter for "hikke ferdig" pleier å vente til det stopper men ser ut til at skremming eller glass vann hjelper på f.eks datteren min noen sier at det hjelper å prøve å hikke også.. da skal det slutte. men hjelper ikke for meg. ofte hikker jeg også bare en gang eller to eller tre før det slutter rart Endret 3. desember 2005 av MiaL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå