Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blomster skaper glede i et forhold. Mannen min kjøper blomster til meg i gjennomsnitt en gang i måneden med et kort hvor han skriver masse fine ting. Jeg behandler mannen min som en konge og han behandler meg som en dronning.

Når jeg snakker med andre venninner så virker det ikke som om de har et så godt forhold som jeg og mannen min. Når jeg leser her på kvinneguiden virker det som om mange lever i dårlige forhold.

Hvor ofte får du blomster av mannen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden, var oftere da han pendlet og gikk forbi mestergrønn daglig

Anonymkode: b4846...d0d

Skrevet
2 minutter siden, MariDalen said:

Når jeg leser her på kvinneguiden virker det som om mange lever i dårlige forhold.

Det er da ingen som bruker tid på å skryte av noe som er bra. Det blir litt som å jobbe på et kundesenter. Det er de færreste kundene som ringer inn bare for å skryte. De som ringer eller tar kontakt, gjør det for å klage, fordi at de er misfornøyde med noe. Noen behøver bare hjelp, men mange av disse er misfornøyde fordi at de trenger hjelp, så de klager også.

Anonymkode: 5280e...077

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Blomster? Close to never. Det gjør meg ingenting. 

Skrevet

Har fått det én gang 

Anonymkode: 0d10d...b1f

Skrevet

Nå definerer ikke et bra forhold seg etter hvor ofte man får blomster heldigvis, selv om det er en hyggelig gest.

Mannen min gir meg blomster alt for sjeldent. Det har skjedd 2 ganger på 9 år eller noe sånt. Det skal sies at han er allergisk da, så det er sjeldent vi har ekte blomster i hus i det hele tatt. 

• Liker 1
Skrevet

Fikk en gang hadde dårlig samvittighet pga utroskap. 

Anonymkode: daf14...28c

• Hjerte 2
Skrevet

Innimellom...han kjøper mye annet da som feks: klær(omtrent alt jeg har) ,sminke,vesker,smykker. I det hele tatt veldig oppmerksom.

Anonymkode: 97454...8a8

Skrevet

Et par ganger i uken. Gift i 22 år 😍

Anonymkode: 4a206...ffc

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke én eneste gang på hele forholdet☺️
Han vet at jeg ikke er glad i blomster, jeg liker grønne planter men blomster er finest ute og helst ville i mine øyne. 
Blomsterbuketter spesielt synes jeg er litt trist, man kutter blomster bare for at de skal dø noen få dager etter overrekkelse.

Heldigvis er begge glade i å glede hverandre så det blir mange små oppmerksomheter i hverdagen.

Skrevet

Et par ganger i året. Typ bursdag og bryllupsdag😅

Skrevet

Kjøper bare plastblomstrer til kona som  eg slipper å vanne  når kona reiser bort !

Anonymkode: 27c24...376

• Liker 1
Skrevet

Oftere enn jeg skulle tro, gift i 6 og et halvt år, sammen i 7 og et halvt år

Anonymkode: 597cf...e92

Skrevet

Eksen min kjøpte ofte blomster og andre gaver til meg, før han stakk. Så er like greit at nåværende ikke gjør det. 

Anonymkode: de169...6f1

Skrevet

4-5 ganger i året ca men får andre gaver også og kjøper andre gaver til han 

Anonymkode: 7b9ba...86d

Skrevet

Fått blomster et par ganger. Fått smykker, sko, klær, kaffemaskin ut av det blå også ☺️ Men det beste med fyren min er at han lager middag til meg HVER dag. Og en kaffekopp etter middag ❤️

Anonymkode: e1238...cf5

Skrevet

Ca. aldri . To ganger på 21 år.

Han kjøper ofte parfymer da, for det vet han at jeg liker! 

Anonymkode: 417e8...ac1

Skrevet
MariDalen skrev (1 time siden):

Hvor ofte får du blomster av mannen din?

Aldri nå lenger.

Jeg ba han om ikke å kjøpe blomster. 
Jeg er ikke noe glad i det.

Jeg setter veldig pris på omtanken og at han vil glede meg, men det er veldig mange måter å gjøre det på.

Anonymkode: 2afdc...e72

• Liker 1
Skrevet

Hver mandag. Da er bukettene fra uken før satt ned til over halv pris på blomsterbutikken ved jobben hans 😄 

Anonymkode: ebaf4...8fa

• Liker 1
Skrevet

Blomster er oppskrytt. Kan ikke fordra å få blomster av noen. Har en diger Monstera i stuen og det får holde. Klissete kort og jalla farger som ikke matcher duken? Nei takk. Gi meg heller god sex og fyll opp tanken på bilen litt oftere. DET er kjærlighet!

Anonymkode: 652ee...4a0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...