AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 kommer og kjøper varer der hvor jeg jobber hver dag i flere år. han kjøper det samme om og omigjen. virker som han viser interesse verbalt. liker han meg eller er det bare en galing som surrer med handelen? hvorfor prøver han seg ikke på meg. Anonymkode: 12797...cf3
TLR Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): kommer og kjøper varer der hvor jeg jobber hver dag i flere år. han kjøper det samme om og omigjen. virker som han viser interesse verbalt. liker han meg eller er det bare en galing som surrer med handelen? hvorfor prøver han seg ikke på meg. Anonymkode: 12797...cf3 Er han en stalker så vær forsiktig
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: liker han meg eller er han en galing? Anonymkode: 12797...cf3 Er dette virkelig alternativene? Det finnes ikke noen andre muligheter? Det er enten svart eller hvitt? Virkelig? Anonymkode: ddd72...e0b
Fjompen Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Fordi om han hadde gjort det, så kunne en annen tråd her inne fort blitt "Det er en galning på jobb som kommer og kjøper varer hver dag og prøvde seg på meg, creepy". Spesielt om han ikke var dødskjekk! Evt så trenger han den tingen, og vil ikke forstyrre deg som er på jobb. Det er jo en uting å tro at de som på jobb er hyggelige faktisk er interessert. Du kan jo ikke akkurat rømme fra kassen?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 Helt ærlig så virker du litt mer sprø som oppretter tråd etter tråd om at en fyr som aldri har snakket med deg elsker deg. Anonymkode: 4007c...147 2 1
TLR Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): kommer og kjøper varer der hvor jeg jobber hver dag i flere år. han kjøper det samme om og omigjen. virker som han viser interesse verbalt. liker han meg eller er det bare en galing som surrer med handelen? hvorfor prøver han seg ikke på meg. Anonymkode: 12797...cf3 enten han trenger de samme varene og det er helt normalt for han. Kanskje han er en helt vanlig fyr men jeg ville ha hatt øyne litt oppe.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #8 Skrevet 23. oktober 2022 Hvorfor skulle han "prøve seg på deg"? Og ville ikke det vært villebarepratelitt i såfall? Anonymkode: 5991e...ad5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #9 Skrevet 23. oktober 2022 Hvis det er en matbutikk du jobber i, så er vel dette helt naturlig for enkelte. Det daglige melk og brød? I hva slags butikk jobber du? Anonymkode: 149bc...26c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #10 Skrevet 23. oktober 2022 Nå ser jeg for meg at TS jobber i en dyrebutikk og denne mannen har kjøpt en guppy hver dag i ukesvis😅 Nei, men altså.. vi kan jo ikke si om noen er hverken interessert eller gal basert på det du skriver TS. Anonymkode: 00291...57b 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #11 Skrevet 23. oktober 2022 Han bare kjøper det han trenger, relax. Hadde dæva om kassamannen på nærbutikken min trodde jeg var keen på han Anonymkode: 790d3...f73
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #12 Skrevet 23. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: kommer og kjøper varer der hvor jeg jobber hver dag i flere år. han kjøper det samme om og omigjen. virker som han viser interesse verbalt. liker han meg eller er det bare en galing som surrer med handelen? hvorfor prøver han seg ikke på meg. Anonymkode: 12797...cf3 Han surrer ikke med handelen selv om han kjøper de samme tingene om igjen, det er jo relativt normalt. Kan du gi et eksempel på hvordan han "viser interesse verbalt"? At han ikke prøver seg på deg er sikkert fordi han ikke er interessert, eller at du fremstår like rar i virkeligheten som i dette innlegget? Anonymkode: e6437...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå