Thomasine Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Uff.... Maskinen min ble oppdatert og den som gjorde det sletta ved en feiltagelse bilderedigeringprogrammet jeg brukte og var veldig fornøyd med... Nå håper jeg noen her inne vet hvilket jeg mener: Logoen var en kvadrat med profilen ( tror jeg... :klø av et tegnet ansikt ( kanskje to ansikt??) Den gikk i bruntoner. Tror kanskje programmet het noe men "photo" ... Nei, jeg er ikke mann om å huske... Har lastet ned Gimp og har Paint Shop Elements, men ingen av de faller i smak... kanskje fordi jeg ikke har tid å sette meg inn i dem...??? Venter kjempe-spent på tips om programmet mitt!!!
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Tror kanskje programmet het noe men "photo" ... ← Photoshop?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 Eller paint shop pro... Mener det var et ansikt i den.
Thomasine Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2005 ... nei, kan ikke kjenne igjen noen av disse dere har nevnt... Programmet var enkelt å lage en ramme rundt, klippe og forminske og skrive en takst på bildet. Var også effekter for å fjerne fargene, fjerne røde øyne...
Gjest lumina Skrevet 3. desember 2005 #8 Skrevet 3. desember 2005 Photo Story? Arcsoft Photo Studio? Microsoft Photo Draw? Adobe Photo Deluxe ? Microsoft Photo Editor? Kan være hva som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå