Gå til innhold

Har blitt rammet av mange tragedier i år. Kan noen ha lyst meg i bann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I har jeg både min mor til kreft og min bror til overdose. Har også mistet jobben, og huset jeg bor i skal nå ut på tvangssalg. Kan noen ha forbannet meg, slik at jeg har masse uflaks? Vår familie har en del uvenner/fiender i bygda. Dette går på anmeldelser av husbråk, rus, unvennskap gjennom generasjoner pga fiskerettigheter ++. Er blandt annet en prest involvert. Våger ikke konfrontere han direkte om han har lyst vår familie i bann. Han hadde blitt rasende.

Anonymkode: 20d88...568

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ingen forbannelse over deg.

Og jeg har sympati for at du har vært pårørende til mor med kreft og bror i et overdosedødsfall. Men, det er ingen som har kastet den forbannelsen på deg. 

Mange opplever dessverre mye vondt rundt seg og det kan hende det en trøst på en måte at noen ville dem selv eller de rundt noe vondt, men det finnes ingenting som kan kaste sykdom eller død over noen. Tankens kraft kan ikke gjøre noen syk eller ta livet av noen. 

Anonymkode: 48bf6...ad8

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 12.26):

I har jeg både min mor til kreft og min bror til overdose. Har også mistet jobben, og huset jeg bor i skal nå ut på tvangssalg. Kan noen ha forbannet meg, slik at jeg har masse uflaks? Vår familie har en del uvenner/fiender i bygda. Dette går på anmeldelser av husbråk, rus, unvennskap gjennom generasjoner pga fiskerettigheter ++. Er blandt annet en prest involvert. Våger ikke konfrontere han direkte om han har lyst vår familie i bann. Han hadde blitt rasende.

Anonymkode: 20d88...568

Jeg føler heller det handler om at dere gjør opp karma fra tidligere liv 

Anonymkode: ee04a...5c2

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig med dette. Jeg har ingen tror på forbannelser.. det er vel ikke en aktivert for prester heller? .. 

Les deg opp på karma og karma bånd 

Anonymkode: 8da29...0f9

Gjest Vitalogy
Skrevet

Ingen har lyst deg i bann. Det er overtro. Det samme er "karma", altså bare sprøyt.

Du er maks uheldig med alt du må gå gjennom. :(

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Reinkarnasjon stammer fra østens religioner som hinduisme og buddhisme vet ikke hvorfor nordmenn har begynt å tro på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...