Gå til innhold

H&M Plus Member - en vits?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har handlet litt av hvert på Hennes & Mauritz gjennom årene, og ser at poengene mine er nullstilt og de blir nullstilt minst en gang i året? Hva er vitsen med å være medlem da? Fikk også en e-post med beskjeden: bonussjekken din utløper snart 🤭 

Ja, med den emojien … 

Er dere fornøyd med klubben i H&M? 

Anonymkode: 8ba13...05f

Skrevet

Nei syns det er litt «Lureri» at sånne kundeklubber nullstiller poeng, kun for at folk da skal handle mer før poengene blir borte 🙄

Anonymkode: 25aed...93c

• Liker 2
Skrevet

HM sin kundeklubb er den teiteste av dem alle.

For det første må man opp med en app for å scanne, noe jeg alltid glemmer, så når jeg står der i kassen gidder jeg ikke fikle med å logge inn på den (er alltid logget ut av den og?!).

For det andre så sier de sånn en sjelden gang  "du har en bonussjekk på 20 kroner, vil du bruke den?".

20 kroner liksom. Hva tar du meg for. Blir nesten irritert på at de innbiller seg at det er en rabatt av verdi.

Jeg mener jeg får gratis frakt på hm.no da? Det er isåfall eneste fordelen jeg ser.

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Synes det er helt greit. Handler mye der og bruker alltid bonussjekkene mine. Om det er to på 30 kroner så er det 60 kroner spart, og det er nå penger det og. Bedre enn ingenting i hvert fall. 

Anonymkode: 04b57...00d

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Nei syns det er litt «Lureri» at sånne kundeklubber nullstiller poeng, kun for at folk da skal handle mer før poengene blir borte 🙄

Anonymkode: 25aed...93c

Ja hva trodde du kundeklubber var for?

Anonymkode: ea0dd...e44

Skrevet

Jeg som handler mye på nett er veldig fornøyd med kundeklubben deres! Passer alltid på å scanne i butikken også, så jeg forblir alltid gullmedlem. Da får jeg gratis frakt og retur samt gode tilbud 😊

Anonymkode: d0886...db9

Skrevet

Jeg handler mest i nettbutikken, og da er det praktisk med gratis frakt. Men ellers så ser jeg ikke så mye poenget med den kundeklubben.

Anonymkode: 2118e...680

Skrevet
Cuntzilla skrev (På 23.10.2022 den 12.28):

HM sin kundeklubb er den teiteste av dem alle.

For det første må man opp med en app for å scanne, noe jeg alltid glemmer, så når jeg står der i kassen gidder jeg ikke fikle med å logge inn på den (er alltid logget ut av den og?!).

For det andre så sier de sånn en sjelden gang  "du har en bonussjekk på 20 kroner, vil du bruke den?".

20 kroner liksom. Hva tar du meg for. Blir nesten irritert på at de innbiller seg at det er en rabatt av verdi.

Jeg mener jeg får gratis frakt på hm.no da? Det er isåfall eneste fordelen jeg ser.

Får alle medlemer gratis frakt? Er det ikke kun for varer over 300?

Anonymkode: b9636...f0c

Skrevet

Jeg skulle få en ny bonussjekk etter endt periode eller hva det stod. Men etter endt periode ble jo alt nullstilt🤦🏼‍♀️ Ikke at 30 kr utgjør så mye, men irriterende likevel. 

Anonymkode: b6b53...b5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skulle få en ny bonussjekk etter endt periode eller hva det stod. Men etter endt periode ble jo alt nullstilt🤦🏼‍♀️ Ikke at 30 kr utgjør så mye, men irriterende likevel. 

Anonymkode: b6b53...b5b

Ja, akkurat. Jeg hadde 12 000 poeng. Poff, borte 🤯

Anonymkode: 8ba13...05f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...