AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #21 Del Skrevet 4. desember 2022 Det er viktig at jesus bevitner pakten mellom dere via giftemål. Har du snakket med presten? Anonymkode: 7b002...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitalogy Skrevet 8. desember 2022 #22 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 23.34): Det er viktig at jesus bevitner pakten mellom dere via giftemål. Har du snakket med presten? Anonymkode: 7b002...ebd Det var før. SoMe gjør nytten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #23 Del Skrevet 9. desember 2022 Sånne pompøse frieri er ikke så vanvittig vanlig tror jeg. Jeg, og de fleste jeg kjenner som er gift ble enig om å gifte oss. Bare én jeg kjenner fikk et velressigert frieri. Så jeg g hadde nok snakket litt om hvilke retning du håper dere er på vei i, og ytret et ønske om ekteskap. Så får du se hva som skjer. Anonymkode: f366e...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå