Gå til innhold

Har du planer om å slanke deg for å passe inn i en brude kjole og se mest bra ut eller kjøper kjole som passer din "nå kropp"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange som skal gifte seg som skal jobbe med kroppen sin, for å se best mulig ut på dagen? 

Jeg er litt usikker på om jeg vil kjøpe kjole  før kroppen ser bra nok ut...tenker å slanke meg 10 kg først. Men vet ikke om jeg klarer det. 

Anonymkode: 57a92...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer til å kjøpe en kjole som passer kroppen jeg har. Det er mye lettere å dy inn eller tilpasse en kjole hvis man har klart å gå litt ned i vekt, enn om du kjøper en kjole for å gå 10 kg ned, men så skjedde livet også gikk du 5 kg opp i stedet 😆

Synes også det er litt snodig hver gang jeg ser bilder av kjentfolk som har giftet seg, hvor du ser de har gått ned en del til bryllupet, også er de tilbake til «opprinnelig» størrelse nå. 
Men det er sikkert fordi jeg for min egen del synes at utseendet alene er en litt «flau» grunn for å gå ned i vekt, mens en  varig livsstilsendring blir noe helt annet😅

Anonymkode: eccdc...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helt klart prøve å gå ned i vekt før bryllupet, men håper jeg klarer det i god tid sånn at jeg har nådd målet før jeg skal kjøpe brudekjole. 

Anonymkode: 2347d...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte selvfølgelig en kjole som passet :) 

Tullete å bruke masse penger på en kjole som ikke passer den kroppen du har. Trodde vi var forbi 90-tallet og "slankekurer" nå. 

Anonymkode: beef8...6bf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å sy inn og ut. De fleste kjoler kan sys inn 3-5 størrelser men kan bare sys ut max 1-2 hvis du er heldig.

Hilsen skredder

Anonymkode: a1726...8f0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal i bryllup neste helg og planlegger å spise lite frem til lørdag. Ikke for å gå ned,det rekker jeg jo ikke .  Men for å få litt flatere mage. 

Anonymkode: 98e42...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil kjøpe en kjole som passer meg nå. 
Når mannen har fridd og ønsker å gifte seg med meg slik jeg er, ser jeg ikke noe poeng i å endre det for å skulle passe inn i en standard «mal» mtp utseende/vekt.

Love yourself❤️

Anonymkode: 1550e...eea

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte kjolen min spurte de om jeg hadde planer om å slanke meg, jeg sa nei. 

Da jeg skulle hente den før bryllupet, hadde de ikke blitt ferdig med den, fordi de ville vente med å gjøre noe med den i tilfelle jeg hadde gått ned i vekt 🙃 
Jeg var da 75 kg, er 170 høy, så var ikke akkurat enorm liksom.

Anonymkode: 77cc6...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt drømmekjolen min. Prøvestørrelsen i butikken passet meg tilfeldigvis helt perfekt. Ikke en cm for stor eller for liten noe sted. Da ble det mest naturlig å kjøpe den slik. Jeg varierer litt i vekt gjennom året men det varierer med rundt 4 kg. Fra 68-72. Da jeg prøvde kjolen veide jeg 71, så tror den vil passe den kroppen jeg har. Det er en kjole det ville vært vanskelig å legge ut, men den kan tas inn litt hvis det skulle være nødvendig. Må uansett legges opp, siden jeg er 170 høy.

Anonymkode: 89a62...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ville jeg kjøpt en kjole som passet min «nå»-kropp, men siden jeg nå er gravid og skal føde 4-5 mnd før bryllupet blir jeg ikke helt klok på hvordan jeg skal få det til… blir vel å prøve å finne en kjole tettere opp til bryllupet som jeg bare kan «ta med hjem» da jeg ikke aner hvordan kroppen kommer til å være og forandre seg etter fødsel

Anonymkode: 0bc8a...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...