Gå til innhold

Er jeg får gammel til å se på TikTok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 45 år og synes det er litt artig å se på TikTok videoer. 🙈 Artig å følge med på trender osv. Lager ikke egne TikTok videoer.  Men jeg får et inntrykk av at det ikke er så mange voksne som ser på TikTok. Er jeg for gammel til TikTok? Er det flere på min alder her som liker TT?

Anonymkode: 56083...7f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er 54 og ser tik tok..hvem bryr seg om hva andre mener? Slutt med det så får du ett bedre liv er mitt råd. 

Inne på dette som er sett på som barnslig. Jeg spiller og pokemon go og har møtt en pokemon go gjeng her der alle var på min alder og eldre så ja er flere som ikke bryr seg hva andre mener og godt er det. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 2
Skrevet

Det er ingen aldersgrense på internettbruk! :) 

• Liker 3
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden):

Jeg er 54 og ser tik tok..hvem bryr seg om hva andre mener? Slutt med det så får du ett bedre liv er mitt råd. 

Inne på dette som er sett på som barnslig. Jeg spiller og pokemon go og har møtt en pokemon go gjeng her der alle var på min alder og eldre så ja er flere som ikke bryr seg hva andre mener og godt er det. 

Jeg ser jo fortsatt på TikTok så jeg bryr meg egentlig så mye. Men merker at hvis jeg sier at jeg ser på TikTok til jevnaldrende eller eldre at jeg er litt alene om å følge med på TikTok. Vi har en ungdom i hus så jeg tenker at det kan være lurt å følge litt med på hva de yngre følger med på. Jeg har selv vært på normal for å kjøpe feks iskaffe som er trend på TT. 🤪

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser jo fortsatt på TikTok så jeg bryr meg egentlig så mye. Men merker at hvis jeg sier at jeg ser på TikTok til jevnaldrende eller eldre at jeg er litt alene om å følge med på TikTok. Vi har en ungdom i hus så jeg tenker at det kan være lurt å følge litt med på hva de yngre følger med på. Jeg har selv vært på normal for å kjøpe feks iskaffe som er trend på TT. 🤪

Jeg og har barn på tik tok og tenker som du er greit å skjønne hva ungdommen driver med og ja jeg ler nå mest av tik tok da. Sjefen min bruker tik tok og flere av mine kollegere. men så har du de seriøse da som syns alt sånt er barnslig så da er det greit å knipe igjen kjeften har jeg funnet ut... ha ha ha og komme seg fortest mulig bort. Var barna mine som introduserte meg til tik tok mot at jeg måtte love å aldri legge ut tik tok og det har jeg ikke gjort.  syns sjøl det er kleint med 45+ damer som legger ut dårlige tik tok. Siste nå er de damene med såpe hode og som skal synge etter Sia og så ringer det på døra.. er kleint altså. Det syns jeg er barnslig da. Er morsomt første gangen men når du ser 20 andre gjør det samme så mister det magien gitt. 

Skrevet

Jeg er 45 og ser på Tik Tok. Jeg bruker det mest til å søke på temaer jeg synes er spennende. Når man søker så får man etterhvert også automatisk opp det som interesserer deg. 

Anonymkode: 9c82b...164

Skrevet

Har dere fått med dere Britt Barbie?

Anonymkode: d4fd6...5c0

Skrevet

Ingen er for gammel for Tiktok, men tiktok har spyware, så ville ikke anbefalt å bruke. 

Anonymkode: 6c981...982

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ha ha ha ha.. herregud måtte du legge ut den.. nå får jeg den på hjernen.. sikker på hun der ikke er "normal" eller litt handicappet? Ser mange av de som legger ut og da blir det fryktelig kleint syns jeg. Folk ler jo av dem. Men det er kanskje det de ønsker da ..hva vet jeg? 

Var en slager i teksten den der da. 

Skrevet

Liker han Kjetil som danser i norsk natur da. Fin reklame for Norge. 

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden):

ha ha ha ha.. herregud måtte du legge ut den.. nå får jeg den på hjernen.. sikker på hun der ikke er "normal" eller litt handicappet? Ser mange av de som legger ut og da blir det fryktelig kleint syns jeg. Folk ler jo av dem. Men det er kanskje det de ønsker da ..hva vet jeg? 

Var en slager i teksten den der da. 

Hun er blitt beskyldt for å gjøre narr av folk med funksjonshemninger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun er blitt beskyldt for å gjøre narr av folk med funksjonshemninger. 

Det var jo hakket verre da. slike har ingenting på tik tok å gjøre syns jeg da. Mulig det går an å rapportere der og. 

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden):

Det var jo hakket verre da. slike har ingenting på tik tok å gjøre syns jeg da. Mulig det går an å rapportere der og. 

Ja , hvis det er tilfelle er det ikke bra. Men folk synes det er gøy.

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hjelpe meg! Nei, dette er slikt som jeg rister på hodet av og scroller forbi… 

Skrevet

Jeg vet om en som er 60 og lager videoer på TikTok.

Anonymkode: 710c6...67a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Verden er blitt gal 🫣

Anonymkode: eac48...78c

Skrevet

Neida men du er definitivt for gammel til å skrive "får gammel".

Anonymkode: 4e76a...8fe

• Nyttig 1
Skrevet

Nå skjønner ikke jeg at noen gidder å bruke tid på sånne ting. Skal innrømme at jeg aldri har sett det, så vet ikke konkret hva det dreier seg om, men det er vel fjas som er en gedigen tidstyv. Men du er voksen og trenger ikke å spørre om hva som er greit og ikke vel:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på tiktok med guttungen. 😄 Når han ikke gidder å se mer med meg så kommer jeg nok til å kikke litt gjennom da og altså.

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Verden er blitt gal 🫣

Anonymkode: eac48...78c

Period Ahh Period Uhh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...