Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #1 Del Skrevet 12. mars 2002 Hvilken parfyme skal dere ha den store dagen.Jeg vil ha noe friskt og diskre, har dere noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 12. mars 2002 #2 Del Skrevet 12. mars 2002 ja, laura perfymen. den er frisk også er den litt nøytral synst jeg da.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilie Skrevet 12. mars 2002 #3 Del Skrevet 12. mars 2002 Definitivt Laura!!! Lukter nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 12. mars 2002 #4 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg skal også har Laura! Hadde lyst til å kjøpe meg ny parfyme til bryllupet, men min tilkommende ønsket at jeg skulle bruke den parfymen som er "meg" (og tydelig også endel andre...)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 12. mars 2002 #5 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg bruker også Laura! Har brukt den daglig de siste 3 årene. Litt kjedelig, men det hadde vært unaturlig å bruke noe annet på bryllupsdagen.. Dessuten er det ikke mange parfymer jeg tåler. Har skapet fullt av dyre parfymer jeg har brukt 2-3 ganger som jeg ikke kan bruke lenger fordi jeg får hodepine bare jeg ser flaska.. Så - det blir definitivt Laura for meg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 13. mars 2002 #6 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg skal uten tvil ha 212 - Carolina Herrera. Den lukter kjempegodt, det samme synes forloveden min! Dessuten brukte jeg den på den dagen han fridde, så det blir mitt naturlige valg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 13. mars 2002 #7 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg bruker White Musk fra Body Shop jeg, men det er vel ikke en parfyme-parfyme... Tror allikevel jeg kommer til å bruke den på bryllupsdagen.. det er den jeg bruker til daglig og som er meg, og det blir litt rart å måtte finne en ny en nå tror jeg.. Frisk, god og lett er den også. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine Skrevet 13. mars 2002 #8 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg bruker Romance fra Ralph Lauren, tror jeg skal bruke den nar jeg gifter meg ogsa! For meg lukter den kjempe godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #9 Del Skrevet 13. mars 2002 Er Laura fra Sergio Tacchini...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mars 2002 #10 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg bruker Laura, men mest om sommeren. Ellers bruker jeg Jean Paul Gaultier. Den har jeg brukt i mange år og får masse skryt for den. Jeg klarer ikke slutte med den...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 13. mars 2002 #11 Del Skrevet 13. mars 2002 Laura er fra Laura Biagiotti12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 13. mars 2002 #12 Del Skrevet 13. mars 2002 Hypnotic Poison fra Dior! Den lukter delig og varer veldig lenge : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette01Juni Skrevet 13. mars 2002 #13 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg har også brukt "Laura" i mange år nå Tenkte jeg skulle prøve å finne en annen til bryllupet, men kjenner jeg meg selv rett blir det nok den "gode gamle".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #14 Del Skrevet 13. mars 2002 Er noen av disse parfymene litt milde. Jeg reagerer veldig på for sterk parfyme - noe som fører til at jeg blir extremt rød rundt øynene og tett i nesa mi Jeg har brukt Pleasure i det siste og den er relativt mild for meg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 13. mars 2002 #15 Del Skrevet 13. mars 2002 212 er en ganske mild parfyme. Bruker også Light Blue av Dolce Gabbana. Kan anbefales den også, kjempegod og mild parfyme. Selv klarer jeg ikke tunge parfymer heller...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mars 2002 #16 Del Skrevet 13. mars 2002 20April200212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mars 2002 #17 Del Skrevet 13. mars 2002 Pleasures er en kjempegod parfyme (skrev feil i stad da jeg skrev at jeg brukte laura) Det er den jeg bruker mest om sommeren. Jeg syns du skal bruke den parfymen du er vant til å bruke jeg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #18 Del Skrevet 13. mars 2002 Da gjør jeg det Bare ser at det virker som mange kjøper en parfyme spesielt for dagen. Det var jo kjæresten som kjøpte Pleasure til meg også da Han har goood smak. Takkke takk Pamella 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 13. mars 2002 #19 Del Skrevet 13. mars 2002 Bruker ofte Noa fra Cacharel som goduft til litt festligere anledninger -også da jeg traff min kjære, så det bli nok denne når vi gifter oss også 1212[ Dette Innlegg er endret av: Astra den 2002-03-13 13:44 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 13. mars 2002 #20 Del Skrevet 13. mars 2002 Bruker Jean Paul Gaultier og får masse skryt av den. Ellers synes jeg Cool Water er veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå