Gå til innhold

Hvor vanlig er det å være på tinder etter flere dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å være aktiv på tinder etter å ha vært på flere dater? Hvordan pleier dere å gjøre det? 

Med aktiv mener jeg at jeg kan se aktivitetsstatusen til vedkommende som nylig aktiv... som i mitt tilfelle var aktiv der kun timer før vi skulle treffes igjen. Og vi har ikke lenger kontakt der, slettet min tinderkonto der for lenge siden, men har en anonym en for å spionere 🙈

Anonymkode: 9a028...f29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har datene gått? Er det kun sex? Tror menn er mye tregere på å slette enn damer. Kanskje du ser på datene som noe mer seriøst enn han. Dere burde vel snart bestemme i hvilken retninger dere skal gå. Kommunikasjon er nøkkelen til alt :)

Anonymkode: cbe4d...555

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan har datene gått? Er det kun sex? Tror menn er mye tregere på å slette enn damer. Kanskje du ser på datene som noe mer seriøst enn han. Dere burde vel snart bestemme i hvilken retninger dere skal gå. Kommunikasjon er nøkkelen til alt :)

Anonymkode: cbe4d...555

Synes de har gått greit, den siste gikk veldig bra og han har selv sagt han syntes det har gått bra og planlegger alltid å møtes igjen. Men blir forvirra når jeg ser han aktiv på tinder, har ikke så mye erfaring med sånt og vet ikke om det er normalt å være på tinder imens man dater? Vi har ikke hatt sex enda og han har ikke hintet til det heller før nå nylig

Skrevet

Anonym Tinder-konto for å spionere? Definitivt et rødt flagg. 

Anonymkode: f8f4e...561

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes ikke det er greit å fortsette å sveipe aktivt etter at man har møttes flere ganger. 

Anonymkode: c2c2e...5c6

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Anonym Tinder-konto for å spionere? Definitivt et rødt flagg. 

Anonymkode: f8f4e...561

Helt greit for meg at du synes det 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan kan du finne vedkommende med en konto nr 2 og se aktiviteten? 

Jeg droppa en dame som jeg var på Tinder-date med i sommer pga to årsaker: treg til å svare og oppdaterte profilen. Og hun ville treffes igjen.

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (8 minutter siden):

Jeg droppa en dame som jeg var på Tinder-date med i sommer pga to årsaker: treg til å svare og oppdaterte profilen. Og hun ville treffes igjen.

Bare nysgjerrig - hadde du droppet henne om hun ikke endret profilen, men du ofte så at det sto at hun var nylig aktiv? Som betyr at hun har vært aktiv de siste 24 timer.

Det er den eneste kontoen jeg har. Slettet den forrige. Har ikke så stor preferanseradius, så lett å bla seg frem.

Høres vel ut som en kontrollerende person nå, det får bare være, kanskje jeg er det 😂 Men det er ikke poenget med tråden da

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare nysgjerrig - hadde du droppet henne om hun ikke endret profilen, men du ofte så at det sto at hun var nylig aktiv? Som betyr at hun har vært aktiv de siste 24 timer.

Det er den eneste kontoen jeg har. Slettet den forrige. Har ikke så stor preferanseradius, så lett å bla seg frem.

Høres vel ut som en kontrollerende person nå, det får bare være, kanskje jeg er det 😂 Men det er ikke poenget med tråden da

Blir en helhetsvurdering. I kombinasjon med andre faktorer kunne det vært dråpen som gjør at jeg ikke gidder mer, og jeg ville uansett vært skeptisk, for det gir et dårlig inntrykk.

Skrevet
norw skrev (48 minutter siden):

Da skal det lite til før menn dropper kvinner også ja.

Det er veldig mange menn som svarer tregt, og plutselig vil treffes etter en uke eller en måned eller tre. Om de i det hele tatt vil møtes! De velger gjerne å bare holde en varm på chat og evt tlf, så man skjønner jo hvor langt ned på lista man befinner seg. Det er da uaktuelt å bruke tid på. 

Til TS. Ja, da er det fordi han dater andre også og fortsatt er i vurderingsforskriften og/eller venter på å få treffe en kvinne han setter høyere på lista enn deg. 
Tenk det, da vil han jo kunne ha sex med flere kvinner rundt samme tid og vurdere disse opp mot hverandre. I tillegg spre kjønnssykdommer. Æsj…

Anonymkode: f147b...975

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da skal det lite til før menn dropper kvinner også ja.

Det er veldig mange menn som svarer tregt, og plutselig vil treffes etter en uke eller en måned eller tre. Om de i det hele tatt vil møtes! De velger gjerne å bare holde en varm på chat og evt tlf, så man skjønner jo hvor langt ned på lista man befinner seg. Det er da uaktuelt å bruke tid på. 

Til TS. Ja, da er det fordi han dater andre også og fortsatt er i vurderingsforskriften og/eller venter på å få treffe en kvinne han setter høyere på lista enn deg. 
Tenk det, da vil han jo kunne ha sex med flere kvinner rundt samme tid og vurdere disse opp mot hverandre. I tillegg spre kjønnssykdommer. Æsj…

Anonymkode: f147b...975

Er det siste avsnittet jeg er redd for ja.. 

Skrevet

Spørs om man er ute etter noe uforpliktende eller seriøst. Om man ikke er ute etter noe seriøst er det vanlig å fortsette å swipe, men om man er ute etter noe seriøst så syns jeg profilen burde slettes etter 5-10 dates hvertfall! Det at han var aktiv rett før dere skulle møtes kan jo bare være at han fortalte en kompis at han skulle på date og gikk inn å vise bilde av deg, så ikke tenk det verste med en gang :) Du kan ta praten med han å spørre hva han tenker om dere på nåværende tidspunkt, om han vil fokusere på å bli kjent med deg eller om han fortsatt er åpen for å date andre nå. Det er ikke flaut å ta opp hvis dere har kommet til 4-5 date. 

Men lurer på en ting.. Hvordan har du fått opprettet en fake spion profil? Har du to telefonnummere? Og siden du kan se statusen hans betyr det at du har fått matchet med han fra den fake profilen også? "Spør for en venn" som også kunne tenke seg å snoke litt på daten 😅

Anonymkode: 9414f...6e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Spørs om man er ute etter noe uforpliktende eller seriøst. Om man ikke er ute etter noe seriøst er det vanlig å fortsette å swipe, men om man er ute etter noe seriøst så syns jeg profilen burde slettes etter 5-10 dates hvertfall! Det at han var aktiv rett før dere skulle møtes kan jo bare være at han fortalte en kompis at han skulle på date og gikk inn å vise bilde av deg, så ikke tenk det verste med en gang :) Du kan ta praten med han å spørre hva han tenker om dere på nåværende tidspunkt, om han vil fokusere på å bli kjent med deg eller om han fortsatt er åpen for å date andre nå. Det er ikke flaut å ta opp hvis dere har kommet til 4-5 date. 

Men lurer på en ting.. Hvordan har du fått opprettet en fake spion profil? Har du to telefonnummere? Og siden du kan se statusen hans betyr det at du har fått matchet med han fra den fake profilen også? "Spør for en venn" som også kunne tenke seg å snoke litt på daten 😅

Hun har slettet sin egen Tinder profil og opprettet en ny spion profil som han har matchet med, uten å vite at det er henne. 

Som kvinne blir jeg skremt over andre damers oppførsel. Sykt.

Anonymkode: 2276e...975

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da hadde du mistet munn og mæle om du visste hvordan menn holdt på når de ville spionere eller ha litt oversikt og kontroll. 

Skrevet

Uff, jeg gjør dette som dame selv. Har nå datet en i over en måned, men er fremdeles i vurderingsfasen, ja. Er ikke fordi jeg vil ha noe bedre nødvendigvis, men fordi det er noe ved daten som gjør meg litt usikker og på grunn av avstand. Jeg kunne ha gått på date med en annen, men har ikke gjort det ennå, men nei - jeg hadde ikke hatt sex med en annen (for daten min og jeg har sex, og selv jeg, med et litt skjevt etisk kompass, åpenbart, ser på dette som over grensen). Så ja, ts, han vurderer nok ennå. Kan være fordi han ikke er interessert nok, kan være fordi han er usikker på noe ved deg. Dette er jo det klassiske tinder-problemet, innser jeg selv, etter å ha kommet meg på tinder, at man må ta en prat om den slettinga til slutt. Men altså, hvis det går bra med denne daten til slutt, vil jeg bare elske om han tar opp sletting av profilen. Men jeg tenker det kommer an på hvor mange dates dere har vært på og om dere er enig i hvor dere vil. Så lenge det er en usikkerhet om det ER dere, så tenker jeg at det ikke er uvanlig å la profilen være, selv som inaktiv? Snakk med ham, du!

Anonymkode: 83481...817

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hun har slettet sin egen Tinder profil og opprettet en ny spion profil som han har matchet med, uten å vite at det er henne. 

Regner med at du er mann som ikke vil bli ferska 😆

Anonymkode: 7eb3e...051

Skrevet

Slett dating apper når du møter noen flere ganger. Funker det ikke med den personen? Last ned på nytt. Dette gir meg mye mer emosjonell stabilitet. Og ikke minst fokus på ett menneske. 

Anonymkode: 287ff...154

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Han har sagt selv, og på profilen, at han er ute etter noe seriøst. Har som sagt slettet tinderprofilen vi snakket sammen på først, og han har ikke bilder av meg.

Jeg har kun en profil, slettet den vi snakket på først. Man kan bla seg frem ved å innskrenke km og aldersrsdius, og bla alle andre bort til man finner den man leter etter. 

Må si at det ikke egentlig var for å spionere på han at jeg opprinnelig opprettet den anonyme jeg har nå, det var andre omstendigheter jeg ikke vil gå inn på pga gjenkjennelsesfare. Men endte opp med å bruke den til å spionere litt. Jaja 😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slett dating apper når du møter noen flere ganger. Funker det ikke med den personen? Last ned på nytt. Dette gir meg mye mer emosjonell stabilitet. Og ikke minst fokus på ett menneske. 

Anonymkode: 287ff...154

Helt unødvendig. Jeg sletter ikke før jeg er i et forhold, men sveiper heller ikke videre når man har fått god kontakt og skriver ikke med andre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har sagt selv, og på profilen, at han er ute etter noe seriøst. Har som sagt slettet tinderprofilen vi snakket sammen på først, og han har ikke bilder av meg.

Jeg har kun en profil, slettet den vi snakket på først. Man kan bla seg frem ved å innskrenke km og aldersrsdius, og bla alle andre bort til man finner den man leter etter. 

Må si at det ikke egentlig var for å spionere på han at jeg opprinnelig opprettet den anonyme jeg har nå, det var andre omstendigheter jeg ikke vil gå inn på pga gjenkjennelsesfare. Men endte opp med å bruke den til å spionere litt. Jaja 😇

Ok takk for info 😅🤫

Angående at han har skrevet i profilen at han er ute etter noe seriøst trenger ikke automatisk bety at han er ute etter noe seriøst med akuratt deg. Derfor må du ta praten med han. Når din profil er slettet og ikke mulig å se bilder av deg så er det tydeligvis for noen andre at han har vært aktiv der, men det igjen trenger ikke bety at han ikke er intr i å se om ting kan utvikle seg med deg. Det kan være alt fra at han sveiper når han sitter på å do og kjeder seg og egentlig ikke chatter med noen eller det kan bety at han fortsatt sjekker andre damer fordi ham ikke vil noe seriøst med deg men tenker du kan være grei å ha til sex i mellomtiden. Umulig å vite... En mulighet er å prøve seg på han fra den fake profilen din og se om han vil møte "henne" 😆🤐

Ellers må du bare ta tiden til hjelp og møtes mere også ta praten med han etterhvert. Hold igjen på sex for å lettere kartlegge om det er å bli kjent med deg han møter deg for eller om det er for sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...