AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Påvirker sexlyst karrierevalget, til noen? Er feks bibliotekarer annerledes enn flyvertinner sånn sett? Er det noen yrker som skiller seg ut som ekstra sexy eller usexy? Anonymkode: 84c6a...5ec
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Nei det tror jeg ikke. Tror dette overhode ikke har noe med hverandre å gjøre. Unntakene kan være folk som har onlyfans som sin jobb, eller søker seg jobb på typ Kondomeriet fordi de har en faglig interesse. Anonymkode: 01b85...05e
Snok1 Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Det er en offentlig kjent hemmelighet at aktuarer har de villeste julebordene som alltid er lagt til et spa, mens gynekologer og urologer ikke vil snakke om noe som kan minne om fag utenfor kontortid. *sarkasmevarsel
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Nei Men jeg tror, ihvertfall for meg, at hvilke jobber jeg tør å søke på er avhengig av hvor jeg er i syklusen. Rundt eggløsning er jeg mye tøffere enn jeg er rundt mensen. Anonymkode: af213...43b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 Hva har å være sexy eller usexy med sexlyst å gjøre? Anonymkode: 9d391...7ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå