AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg synes det er oftere tilbud i nettbutikkene nå om dagen, er dette fordi mange butikker nå opplever nedgang i salget? Vet det er jul om ikke lenge, men likevel. Anonymkode: 09a59...6e5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er oftere tilbud i nettbutikkene nå om dagen, er dette fordi mange butikker nå opplever nedgang i salget? Vet det er jul om ikke lenge, men likevel. Anonymkode: 09a59...6e5 Det kan hende. Men uansett: Liker det, har kjøpt meg tre kjoler og en bluse til julesesongen, vintertøy og andre klær til barna og begynt litt på julegaver😊😊 Anonymkode: fc7a0...87c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Mange ting er falske tilbud også. De later som de har solgt varen for 10 000 tidligere, setter en strek over prisen og så 8000 med rødt, som om det var tilbud og ikke den prisen de alltid har tatt for varen.... Stått mye om sånne falske tilbud i artikler i media for å lokke folk til å kjøpe. Og den slags "triks" for å selge mer har pågått i mange år. Så følg med. Har varen faktisk blitt nedsatt eller er det falsk "nedsatt" pris? Anonymkode: 32501...26a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange ting er falske tilbud også. De later som de har solgt varen for 10 000 tidligere, setter en strek over prisen og så 8000 med rødt, som om det var tilbud og ikke den prisen de alltid har tatt for varen.... Stått mye om sånne falske tilbud i artikler i media for å lokke folk til å kjøpe. Og den slags "triks" for å selge mer har pågått i mange år. Så følg med. Har varen faktisk blitt nedsatt eller er det falsk "nedsatt" pris? Anonymkode: 32501...26a Dette. Og de som har «salg» hele tiden har i utgangspunktet ikke salg, de bryter forbruksloven og det er det mange butikker som gjør. Anonymkode: b8175...bb0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange ting er falske tilbud også. De later som de har solgt varen for 10 000 tidligere, setter en strek over prisen og så 8000 med rødt, som om det var tilbud og ikke den prisen de alltid har tatt for varen.... Stått mye om sånne falske tilbud i artikler i media for å lokke folk til å kjøpe. Og den slags "triks" for å selge mer har pågått i mange år. Så følg med. Har varen faktisk blitt nedsatt eller er det falsk "nedsatt" pris? Anonymkode: 32501...26a Tenker mer på slike "20-30 % avslag på opprinnelig pris-tilbud". Veldig mange av de. Og jeg har god oversikt på hvor mye disse varene koster i andre butikker til full pris, så det er ikke falske tilbud. Dette gjelder hovedsakelig nettbutikker som selger klær og sko. Anonymkode: 09a59...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg kjøper ikke ting til fullpris lenger bortsett fra mat. Venter alltid på et tilbud eller rabattkode, for det kommer alltid 😊 Ifjor handlet jeg alle julegaver for 2000kr på Black week, sparte 3400kr 🥳 Anonymkode: 4288b...652 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 Ja, mye mer salg i år. Er jo vant til harde planlagte cyber monday og black friday kampanjer, men dette er noe annet. Det er nok mange butikker som svetter litt ja. Innkjøpene er jo gjort før en visste om nåværende økonomisk situasjon, og vanskelig også i dag og vite om kundene bare venter før de begynner og handle, eller om de ikke skal handle i høst og vinter. Så må en vurdere.. selge det med 30% avslag nå, eller risikere og ha konkurssalg i januar. Skjønner at forbrukerne synes det er fint her og nå. Anonymkode: bfe6d...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå