AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Slo opp med kjæresten gjennom 10 år for 2 år siden. Jeg kjenner etter bruddet på en utrolig liten lyst og "gnist" med hele den singelgreia. Jeg føler jeg burde vært på Tinderdates, vært masse sosial og ute på byen og flørte med menn. Men jeg har heller bare lyst å være hjemme alene. Kjenner ikke på noe interesse for å date, men føler jeg burde nyte singellivet mer enn jeg gjør, tilfelle jeg går glipp av masse gøy..? Jeg hadde mye mer lyst til å være ute på byen og feste mens jeg var i forhold enn nå. Flere som føler eller har følt lignende? Jeg trodde da jeg slo opp med eksen at jeg skulle endelig ha et episk singelliv (har hatt kjæreste siden jeg var 16), men så har det ikke blitt sånn. Anonymkode: 125b5...4db
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Det er da ikke noe automatiske gøy med singellivet. Det meste er likt enten man er i eller utenfor forhold. Det kommer mest an på din personlighet og hva du liker å gjøre. Anonymkode: 7eeaa...5e0 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Mann her. Jeg føler det mye likt. Føler meg tilfreds med å chatte litt innimellom. Har tilbud om sex, men mæhh... Møter av og til noen som sier de vil ha kjæreste, men det ender opp som passive bekjentskap, der ingen driver det fremover. Anonymkode: c6352...188
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 For meg til det 5-6 år før jeg fikk singelgnisten. Er ikke rart at kroppen din ikke har lyst på ny partner med det første når du har vært i forhold så lenge. Det er deilig å slippe å date og bare fokusere på seg selv også og holde seg unna menn en stund Anonymkode: 20b9d...839 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå