Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/3EE34A/en-person-er-skutt-i-oslo-jakter-gjerningsperson

Her fortalt gjennom en vitne som havnet midt i skuddlinjen. 

Er det noen som kan benekte at de svenske tilstandene er kommet til Norge for fult?

Når innvandrergjenger gjør oppgjør mellom seg midt i et befolket område med stor fare for å treffe uskyldige forbipasserende, da har berikelsen gått for langt. 

Hvilke politikere vil ta ansvar for politikken de drev med nå?

Det er bare 1 parti på Stortinget som kan fritas for ansvar. Bare 1 parti som advarte mot dette og fikk på seg rasiststempel. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har gått for langt ja. Og de som glorifiserer tilstandene og snakker varmt om «berikelse»; hvilken verden lever de i? Ikke i denne. Jeg er lei Oslo, og skal heldigvis flytte på bygda. Er mange ting jeg kommer til å savne, men ikke å se meg over skulderen på butikken mm (jadda er gjerningsmenn på bygda og, men sjelden gjeng-oppgjør da). Våre politikere er for tafatte, det kommer neppe til å bli bedring eller innsetting av ressurser. Selv tar de vel neppe off.transport, som ett eks(?). Jeg må flytte fordi jeg har store skader som gjør til at jeg ikke kan gå 13 min til t-bane, eller sånn ellers rundt om. Men politikerne har gjort det både økonomisk og praktisk umulig for meg å ha bil. Og de bryr seg neppe om jeg blir skutt heller😏

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...