AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 På en fredag ble jeg med på nach, hadde sex med han jeg likte, og når han som sov på sofaen kom til sengs endte han inni meg, jeg var litt nervøs, men tok i kuken til han jeg likte å kjente han våknet å ble hard! Han som ikke tilhørte i sengen gikk, og han tok meg flere ganger etterpå. Jeg trodde vi var over etter det å ble med en hjem ikveld, men plutselig tok han jeg likte kontakt, han vil møte meg og at han tenkte på meg, jeg unnskyldte med at jeg ikke trodde vi kunne bli noe pga av trekanten. Når han sa han likte det kriblet det i meg, og jeg likte det selv, føler vi kunne blitt noe så jeg dro til han på natten, og sa jeg følte meg dum, men jeg hadde hatt sex før jeg kom til han, han gikk nedpå meg og under sexen sa han at ingen har tent han så mye, vi lå å pratet etterpå, det var kjempe koselig, vi planla date, å snakket om det som hadde hendt, jeg spredde bena litt og han han mistet fokus, vi kysset, jeg sa vi kanskje ikke burde kline, men det gjorde vi, jeg begynte å bli kåt tok han i meg, hadde kosesex å jeg så det kom sæd ut, når han var ferdig rant det, jeg ville komme så sa han måtte fingre litt, underveis spurte jeg om han ville tørke litt, han sa nei, og kysset meg, jeg sa du må slikke meg, har aldri sett noe så deilig.. håper vi ender sammen Anonymkode: 5c5b7...91b 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Terningkast 1 Anonymkode: c2395...810 5
Mr.SukkerFri Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: På en fredag ble jeg med på nach, hadde sex med han jeg likte, og når han som sov på sofaen kom til sengs endte han inni meg, jeg var litt nervøs, men tok i kuken til han jeg likte å kjente han våknet å ble hard! Han som ikke tilhørte i sengen gikk, og han tok meg flere ganger etterpå. Jeg trodde vi var over etter det å ble med en hjem ikveld, men plutselig tok han jeg likte kontakt, han vil møte meg og at han tenkte på meg, jeg unnskyldte med at jeg ikke trodde vi kunne bli noe pga av trekanten. Når han sa han likte det kriblet det i meg, og jeg likte det selv, føler vi kunne blitt noe så jeg dro til han på natten, og sa jeg følte meg dum, men jeg hadde hatt sex før jeg kom til han, han gikk nedpå meg og under sexen sa han at ingen har tent han så mye, vi lå å pratet etterpå, det var kjempe koselig, vi planla date, å snakket om det som hadde hendt, jeg spredde bena litt og han han mistet fokus, vi kysset, jeg sa vi kanskje ikke burde kline, men det gjorde vi, jeg begynte å bli kåt tok han i meg, hadde kosesex å jeg så det kom sæd ut, når han var ferdig rant det, jeg ville komme så sa han måtte fingre litt, underveis spurte jeg om han ville tørke litt, han sa nei, og kysset meg, jeg sa du må slikke meg, har aldri sett noe så deilig.. håper vi ender sammen Anonymkode: 5c5b7...91b Hvor gamle er dere ?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg likte den biten med at han som sov på sofaen, bare plutselig kom til sengs, og endte inni deg. Anonymkode: d228a...d2c 2
Mr.SukkerFri Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg likte den biten med at han som sov på sofaen, bare plutselig kom til sengs, og endte inni deg. Anonymkode: d228a...d2c Jeg tenker at i mange tilfeller kan det ende med politianmeldelse, fint at det funket for dem og fint at han turte å gjøre det, litt usikker hvor mye han var påvirket russmidler akkurat da, det er noe som kunne bidra til opplevelsen fant sted.
Guttwho Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 (endret) . Endret 6. november 2022 av Guttwho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå