Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #41 Skrevet 5. desember 2005 Nå er jeg lykkelig, Violetta! :kys_2: ←
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 5. desember 2005 #42 Skrevet 5. desember 2005 Robbie Williams var herlig!! Han viste hva som trengs av personlighet for å få folk litt "utpå", der Skavlan alltid bare er irriterende og famlende. Fredagens show er det beste jeg har sett på årevis, nettopp fordi gamle Fredrik havnet fullstendig i bakleksen, vi frydet oss foran TVen. Det mest irriterende med Skavlan er at han får de mest fantastiske folk i studio - store stjerner, bestselgende forfattere, nobelprisvinnere, you name it, og så greier han omtrent aldri å stille folkene ett eneste interessant spørsmål, det er bare fjas og sånne halvprivate spørsmål som han absolutt ikke mestrer. Jeg sier ikke at jeg vil ha et dødsseriøst debattprogram, men hallo, det må jo finnes en mellomting. Han virker lite forberedt på meg, omtrent alltid. Faktum er at mange gjester blir hanket inn dagen før. Jeg jobbet et sted der de av og til ringte for å spørre etter bestemte folk for å få dem til Skavlan, og de ringte utelukkende torsdag, gjerne etter lunsj, sånn at vi måtte pese rundt for å få folk til å si ja og styre av gårde med fly neste dag. Helt unødvendig, spør du meg, ingen av de folkene det gjaldt drev med så dagsaktuelle ting at de ikke kunne blitt kontaktet noen dager før. Og dere kan gjerne svare "finn av-knappen" til meg. Stort sett gjør vi det. Hvis TVen blir stående på en liten stund etter Nytt på nytt, så skrur vi for det meste av, med mindre det kommer veldig interessante gjester. I Williams sitt tilfelle hadde vi tatt opp programmet på video og kunne spole gjennom alt det traurigste... men Robbie var en höjdare!!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #43 Skrevet 6. desember 2005 Deilig med en mer befriende mann i programmet. Det er så hemmende å se Skavlan, han er jo klønete og sier mye dumt - på en keitet og innadvendt måte.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #45 Skrevet 7. desember 2005 Ser på Først & Sist, og får bekreftet nok en gang at: Skavlan slenger ut kommentarer på grensen til frekt, mens når gjestene spiller litt tilbake, blir han sur og går i forsvarsposisjon/går videre med en gang. Hva gjør denne fyren i en programleder-rolle? Han er sur, kjedelig, sjarmløs og helt uten fantasi. ← jeg hadde ikke de brillene på. Kjenner ikke igjen beskrivelsen du gir. Skavlan er vel det beste de ar hatt i Nrk. lengden,oppslutningen sier vel litt om det. Hva sa han i forsvar som du sa? Kan du gi eksempler? Har tatt opp programmene, så gi meg eksempler da.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #46 Skrevet 7. desember 2005 Gjestene som kommer til programmet er der utelukkende fordi de er "aktuelle" med ett eller annet, dvs de skal selge en bok eller musikk eller whatever. Her blir listen lagt, og programmet fungerer som promotion for ett eller annet. Skavlan klarer ikke å stille noen interessante spørsmål, er svært sjelden kritisk til noe som helst, og skal være så morsom atte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå