AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg orker ikke tanken på å bli slikket av en mann som ikke er har nypusset tenner og tunge. Så jeg tar alltid initiativ til at vi må begge pusse tennene (og vaske underlivet) før sex. Han jeg er sammen med nå skjønner ikke hvorfor dette er så viktig for meg. Har prøvd å forklare at jeg ikke vil ha munnhulebakterier og snusrester der nede, men han bare ler av det. Som om dette er noe jeg gjør for å være kontrollerende og dramaqueen. Hva kan jeg si som gjør at han forstår? Anonymkode: 82108...b04 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Hadde aldri ALDRI latt en som snuser slikke meg eller kysse meg så skjønner deg godt!!!! Anonymkode: 86e80...16f 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg tenker det har med respekt å gjøre. At man har ren munnhule, tenner og tunge når vi skal være intime. Anonymkode: 82108...b04 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde aldri ALDRI latt en som snuser slikke meg eller kysse meg så skjønner deg godt!!!! Anonymkode: 86e80...16f Takk 😊 Anonymkode: 82108...b04
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker det har med respekt å gjøre. At man har ren munnhule, tenner og tunge når vi skal være intime. Anonymkode: 82108...b04 Ja! 100% Anonymkode: 86e80...16f 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 Aldri noe jeg har tenkt på men jeg hadde ikke syntes noe galt om en mann ville at jeg skulle pusse først, er jo mye bakterie i munnen Anonymkode: de6e7...b46 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 Vi dusjer før og etter intimitet/sex og selvfølgelig pusser tenner da vi ofte har dårlig ånde. Er ikke sexy å kline med dårlig ånde.. Anonymkode: 64026...7fc 3
Bamseklemmer Skrevet 23. oktober 2022 #8 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg orker ikke tanken på å bli slikket av en mann som ikke er har nypusset tenner og tunge. Så jeg tar alltid initiativ til at vi må begge pusse tennene (og vaske underlivet) før sex. Han jeg er sammen med nå skjønner ikke hvorfor dette er så viktig for meg. Har prøvd å forklare at jeg ikke vil ha munnhulebakterier og snusrester der nede, men han bare ler av det. Som om dette er noe jeg gjør for å være kontrollerende og dramaqueen. Hva kan jeg si som gjør at han forstår? Anonymkode: 82108...b04 Hygiene blir ikke bestandig diskutert før sex, for jeg synes det skal være en selvfølge. Tenna, men også tunga er viktig å pusse med tannkosten, det er derfor tannkosten har den gummiplaten på baksiden.. Og det gjør jeg hver morgen og kveld.. Og enkelte ganger før jeg spiser mat, for en ren tunge tar også til seg mye mere smak.. Hendene er også viktig, det er kanskje der mestparten av bakteriene ligger.. men jeg pusser også tunga fordi den blir mykere og glattere.. smaken av lystdråpene blir så mye bedre.. Altså, det er ikke overhysteri å klargjøre seg til sex, slurv straffes med null sex😅 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #9 Skrevet 23. oktober 2022 Bamseklemmer skrev (52 minutter siden): Hygiene blir ikke bestandig diskutert før sex, for jeg synes det skal være en selvfølge. Tenna, men også tunga er viktig å pusse med tannkosten, det er derfor tannkosten har den gummiplaten på baksiden.. Og det gjør jeg hver morgen og kveld.. Og enkelte ganger før jeg spiser mat, for en ren tunge tar også til seg mye mere smak.. Hendene er også viktig, det er kanskje der mestparten av bakteriene ligger.. men jeg pusser også tunga fordi den blir mykere og glattere.. smaken av lystdråpene blir så mye bedre.. Altså, det er ikke overhysteri å klargjøre seg til sex, slurv straffes med null sex😅 Ja, hendene er selvsagt like viktige. Vask av hender, underliv og tannpuss burde være en selvfølge før sex. Det irriterer meg at jeg må mase om dette hver gang, og bli ledd av fordi jeg synes det er viktig. Mister faktisk tenningen av det. For det burde være nok å si det en gang, og så forvente en forståelse og at han følger opp og gjør det på eget initiativ. Men det gjør han altså ikke. Hver gang må jeg mase om det samme, gi han beskjed om at han må vaske seg og pusse tennene. Og hver gang, så himler han med øynene, ler og kommer med kommentarer om at jeg er hysterisk, at man må kunne være spontane og ikke være så fisefine. Jeg har ofte fått urinveisinfeksjon etter sex viss det har blitt slurvet her. Det har aldri skjedd når hygieneregimet har blitt fulgt. Så lei av dette. Og det er sykt fint at de som har svart her er enige med meg. Anonymkode: 82108...b04 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #10 Skrevet 23. oktober 2022 Hjelp.. Har aldri tenkt over hvorvidt jeg har pusset tennene like før jeg skal gi ham en spontan og uventet blowjob. Noe han elsker. Noen ganger er den spontane og uplanlagte sexen den beste. Det er ikke mulig å la seg gjøre om man både må sørge for å være nydusjet og i tillegg nylig ha pusset tennene..🙄 Anonymkode: e13c1...85b 9 1
PITTY Skrevet 23. oktober 2022 #11 Skrevet 23. oktober 2022 Tar forøvrig gjerne i mot en tannpirker etter tepperensen.🙃
Bamseklemmer Skrevet 23. oktober 2022 #12 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hendene er selvsagt like viktige. Vask av hender, underliv og tannpuss burde være en selvfølge før sex. Det irriterer meg at jeg må mase om dette hver gang, og bli ledd av fordi jeg synes det er viktig. Mister faktisk tenningen av det. For det burde være nok å si det en gang, og så forvente en forståelse og at han følger opp og gjør det på eget initiativ. Men det gjør han altså ikke. Hver gang må jeg mase om det samme, gi han beskjed om at han må vaske seg og pusse tennene. Og hver gang, så himler han med øynene, ler og kommer med kommentarer om at jeg er hysterisk, at man må kunne være spontane og ikke være så fisefine. Jeg har ofte fått urinveisinfeksjon etter sex viss det har blitt slurvet her. Det har aldri skjedd når hygieneregimet har blitt fulgt. Så lei av dette. Og det er sykt fint at de som har svart her er enige med meg. Anonymkode: 82108...b04 Ja, men det er jo nettopp urinveisineksjon jeg frykter aller mest.. Fordi jeg vet hvor plagsomt det er til kvinnen først og fremst, men også fordi at hygienisk sex får oss begge til å slappe av så mye bedre.. Han typen din tenker nok bare for seg selv, for vi menn får jo svært sjelden urinveisinfeksjon. Og han høres litt ut som en "grispeis" og latsabb.. Det tar knappe 5 minutter å tisse, vaske over utstyret, pusse tennene, tunga og hendene. Dette synes jeg er litt morsamt og koselig å gjøre sammen på badet.. da har vi jo gitt hverandre den lille garantien.. 1
Bamseklemmer Skrevet 23. oktober 2022 #13 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelp.. Har aldri tenkt over hvorvidt jeg har pusset tennene like før jeg skal gi ham en spontan og uventet blowjob. Noe han elsker. Noen ganger er den spontane og uplanlagte sexen den beste. Det er ikke mulig å la seg gjøre om man både må sørge for å være nydusjet og i tillegg nylig ha pusset tennene..🙄 Anonymkode: e13c1...85b Pussing av tennene er jo for å få dem glatte og bedre ånde, med fordel for både i kyssing og oralt.. Og man trenger da vel ikke være nydusjet heller.. Og som mann tørker jeg godt av pikken for hvert toalettbesøk, så skulle det bli spontant lukter eller smaker det iallefall ikke tiss av pikken.. Utrolig enkelt det er når man fører normal hygiene, da går jo alt automatisk.. Men man vasker altså seg selv, for respekt og hensyn til andre.. 🙄
Maestro Skrevet 23. oktober 2022 #14 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelp.. Har aldri tenkt over hvorvidt jeg har pusset tennene like før jeg skal gi ham en spontan og uventet blowjob. Noe han elsker. Noen ganger er den spontane og uplanlagte sexen den beste. Det er ikke mulig å la seg gjøre om man både må sørge for å være nydusjet og i tillegg nylig ha pusset tennene..🙄 Anonymkode: e13c1...85b Dette. Har aldri hatt partner som har vært nøye på slik. Og da har aldri jeg heller tenkt mer over det. Dusjer hver dag og tannpuss morgen og kveld. Drikker mye vann. Har jeg kaffe ila dagen så blir de pussa en gang ekstra. Det eneste er at jeg ikke vil ha typ verksted skitne hender i underlivet. Kliner ikke med snus da 🙈Hverken hos meg eller partner. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #15 Skrevet 23. oktober 2022 Å kreve tannpuss av en gris som er villig til å trykke ansiktet inn i skrittet på et annet menneske, virker som et kjempeparadoks. Anonymkode: 5e702...caa 1
Nuttery Skrevet 23. oktober 2022 #16 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg hadde synes det var veldig avtennende hvis partner ønsket at jeg skulle gå å pusse tennene, vaske underlivet og hendene før vi kunne være intime. Hadde mistet totalt tenning i den prosessen. 1
Snok1 Skrevet 23. oktober 2022 #17 Skrevet 23. oktober 2022 Det er jævla sært. Vanlig hygiene får holde. Dette regimet dreper all spontanitet og lyst. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #18 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg orker ikke tanken på å bli slikket av en mann som ikke er har nypusset tenner og tunge. Så jeg tar alltid initiativ til at vi må begge pusse tennene (og vaske underlivet) før sex. Han jeg er sammen med nå skjønner ikke hvorfor dette er så viktig for meg. Har prøvd å forklare at jeg ikke vil ha munnhulebakterier og snusrester der nede, men han bare ler av det. Som om dette er noe jeg gjør for å være kontrollerende og dramaqueen. Hva kan jeg si som gjør at han forstår? Anonymkode: 82108...b04 JA, det er veldig sært!! Hvor i alle dager blir det av spontaniteten og råskapen i sexen når man stiller seg opp for å pusse tennene og vaske underlivet før man er klar for sex?!? Jeg ville i alle fall mistet all tenning om jeg hadde blitt kommandert på badet for å gjøre slike forberedelser. Vanlig hygiene er vel nok for de fleste av oss. Anonymkode: bc42f...58c 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #19 Skrevet 23. oktober 2022 Er faktisk anbefalt å ikke ha nypusset tenner før oralsex pga kjønnssykdommer. Det kan gjøre at man har åpne rifter/sår i munnen, bruk heller munnskyll. Anonymkode: 1db10...00c 1
Macro Skrevet 23. oktober 2022 #20 Skrevet 23. oktober 2022 Skal det være så strengt regime tenker jeg man kan spare seg hele sexøkta. Folk må jo være ekstremt grisete i utgangspunktet om det skal dusjes og pusses opp og ned i mente før sex. Evt snakker vi om folk som bare har sex ved jul og bursdag. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå