AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg er en veldig opptatt person, og har nok med egne greier. Jeg prøver å være tilgjengelig ned venner, spørre hvordan de har det, men er ikke den beste på dette. Jeg er student, og leser mye. Det er for det meste årsaken til at jeg er opptatt. Jeg går gjennom en del greier nå, og fortalte en kompis fra studie noe av det, og det angrer så jævlig bittert på. Han er en god person, og er ikke redd for at han sprer noe videre, men problemet er at han noen ganger oppfører seg rart. Som at han hele tiden kan ta opp det jeg har fortalt han, og snakke om det i lange timer. Jeg er ikke en sånn person. Jeg lufter meg, også er jeg kanskje ferdig med det etterpå. Sånn er det med mange andre. Jeg synes det er skikkelig ubehagelig å betro meg til folk, både menn og kvinner og vim helst unngå det på all kost. Skjønner ikke hvorfor Anonymkode: edc15...189
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Si det til kompisen din. Sett grenser. Anonymkode: e3e05...b6d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Du virker ikke som en veldig åpen person hvertfall så kan godt hende du skyver folk unna deg. Kompisen din viser bare at han bryr seg men du shutter han ned og sånt skyver folk vekk. Hvis du syns det er plagsomt at han tar opp ting du har fortalt så bare si til han at du er sånn som bare trenger å lufte deg og at du vil sette pris på at han ikke drar opp ting igjen men at du kan dra opp ting selv når eller hvis du vil snakke om det igjen Anonymkode: 9804e...b72 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 Det er flott at vi kan snakke om det, og at du bryr deg. Men nå er det for mye snakk om det, og jeg vil ikke at vi snakker mer om dette nå. Enkelt og greit. Anonymkode: e3e05...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Gi han beskjed da. Enkelt og greit. Folk har forskjellige behov. Så derfor man må være tydelig på egne behov Anonymkode: 37b0f...b58
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 Du, det er straffbart å skyte mennesker. Å skyve mennesker unna seg er derimot innafor. Anonymkode: 68b96...e49 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå