AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Lurer på hva som interesser menn i 30-årene som matcher med kvinner i 40-årene på sjekkeapper? Når mannen skriver han er interessert i noe seriøst og på sikt ønsker barn. Er det reelt eller bare fordi han ønsker midlertidig oppmerksomhet eller muligheten for kanskje å få knulle en voksnere dame en gang? Anonymkode: ce94e...95d 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Er nok bare desperasjon. De klarer ikke å skaffe seg noe annet så de må ty til hengepuppene og skrukkene. Det ville jo uansett vært veldig umoralsk for en 40 årig kjærring å prøve å få barn. Anonymkode: e9457...327
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Hørt on Milf??? Primært det som har tatt av de siste årene. Men de er forskjellige de og jeg har en kjæreste i slutten av 30 årene som ikke ønsker barn og var møkk lei damer på egen alder som maste om barn og vanlig A4 liv. Det slipper han med meg. Jeg er rundt 50. Han har ikke klagd på kroppen min enda. Men det ervel unntaket Anonymkode: 8d93f...059 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Lurer på hva som interesser menn i 30-årene som matcher med kvinner i 40-årene på sjekkeapper? Når mannen skriver han er interessert i noe seriøst og på sikt ønsker barn. Er det reelt eller bare fordi han ønsker midlertidig oppmerksomhet eller muligheten for kanskje å få knulle en voksnere dame en gang? Anonymkode: ce94e...95d Tja? Tenker det er likt for begge kjønn? Ikke noe mer eller mindre rart enn hvis en noenogførtigårig mann prøver seg på dame i trettiåra? Er forøvrig varm tilhenger av forhold med minimal aldersforskjell, det gjør alt enklere. Anonymkode: 00f0f...336 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 De ønsker jo antakeligvis noe seriøst. Men det betyr ikke at de ikke kan kose seg frem til de finner den rette Anonymkode: 4d90a...719 2
Gjest AprilRyan Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Nå er det ikke nødvendigvis stor aldersforskjell mellom en mann i 30-årene og en kvinne i 40-årene. Det kan for eksempel være mann på 37 og kvinne på 41. Ikke akkurat stor aldersforskjell der så blir litt tåpelig å snakke om milfs osv når det er en såpass liten aldersforskjell. Det er ikke mann 20 og kvinne på 40 man snakker om her. Hele diskusjonen virker å ta en retning der folk skal fremstille det som at en yngre mann ikke kan være interessert i en eldre kvinne, men det kan de jo være. Det kan være ulike ting. De kan være interessert i noe seriøst eller de kan være ute etter et ligg, men det kan jo eldre eller jevnaldrende menn også. Så jeg ville sett an mannen og funnet ut hva hans intensjoner er på den måten. Endret 23. oktober 2022 av AprilRyan La til noe.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #7 Skrevet 23. oktober 2022 Som mann på 39 kunne jeg fint vært sammen med en kvinne på kanskje 42, men hvis jeg sveiper en 49-åring til høyre, er det mest sannsynlig noe kortvarig jeg er ute etter. Generelt sett ville jeg nok satt aldersspennet til noe tett på egen alder om jeg kun var ute etter noe seriøst. Anonymkode: 9991b...482
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #8 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg er sammen med en 12 år yngre mann. Han ønsker ikke barn, bryr seg ikke om alder, og vi har mye til felles. Begge hadde fra før et vidt aldersspenn på venner, så det gikk faktisk en stund før vi begynte å tenke på at han var såpass mye yngre enn meg. Men hadde han ønsket seg barn, så ville jeg stusset veldig. Så de som ønsker barn og ønsker å treffe damer som er passert 40 har kanskje ikke helt tenkt igjennom den biten. Men er selvfølgelig mange damer som får barn etter passert 40. Anonymkode: 384fd...e06 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #9 Skrevet 23. oktober 2022 For min del er det før eller etter overgangsalderen. Sett noen flotte i 50åra, men det er få. Så tenker at ca 40år er maks alder. Mine kvinner pleier være midten/slutten av 30åra. Jeg er mann på 45år. Anonymkode: bf049...212
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #10 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lurer på hva som interesser menn i 30-årene som matcher med kvinner i 40-årene på sjekkeapper? Når mannen skriver han er interessert i noe seriøst og på sikt ønsker barn. Er det reelt eller bare fordi han ønsker midlertidig oppmerksomhet eller muligheten for kanskje å få knulle en voksnere dame en gang? Anonymkode: ce94e...95d jeg kan bare svare for meg selv, men jeg driter i om du er 30 eller 40 hvis du vekker interesse hos meg. Det er bare tenåringer som har det mindsettet om å ha sex med en "milf". Så jeg vil si; ja det er reeellt. Med mindre personen lyver men det finner du ut av ved å se hvordan personen investerer i relasjonen. Har samtalene også veldig mye seksuell energi så er det rødt flagg. F.eks drøss av komplimenter om utseende e.l Anonymkode: 6fb1e...ab4 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #11 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er nok bare desperasjon. De klarer ikke å skaffe seg noe annet så de må ty til hengepuppene og skrukkene. Det ville jo uansett vært veldig umoralsk for en 40 årig kjærring å prøve å få barn. Anonymkode: e9457...327 Her henger ikke puppene overhodet etter fyllte 40. Er som du skulle delt ett eple i to, hver pupp. Så det er nok menn som har lært at alder ikke har noe å si ang kropp Pene damer kan velge godt oppi årene. Anonymkode: f088e...ff5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #12 Skrevet 23. oktober 2022 43 år og dater en mann på 35 år. Han ønsker barn da han ikke har egne og jeg har sagt at blir vi gravid så er det greit. Vi er på vei inn i et forhold nå og snakker fremtid. Traff han på nettdating. Anonymkode: 8dbbd...432 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #13 Skrevet 23. oktober 2022 de får ingen andre... Anonymkode: 88fe1...dec 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #14 Skrevet 23. oktober 2022 Mann 38, 20-45 på Tinder. Først og fremst interessert i sex. Anonymkode: 7e2a8...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #15 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er nok bare desperasjon. De klarer ikke å skaffe seg noe annet så de må ty til hengepuppene og skrukkene. Det ville jo uansett vært veldig umoralsk for en 40 årig kjærring å prøve å få barn. Anonymkode: e9457...327 Hvorfor er det umoralsk? Anonymkode: 56f0c...b4e
herzeleid Skrevet 23. oktober 2022 #16 Skrevet 23. oktober 2022 Vi kan selvfølgelig ikke si noe om de enkelte tilfellene og variasjonen er sikkert stor, men generelt virker det logisk at en i mange tilfeller der hun er 10 år eldre enn han ikke er så aktuelt med forhold og at det fra begynnelsen er en relasjon som er ment å være mer flyktig. Det betyr selvfølgelig ikke at unntakene ikke finnes.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #17 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg var 40 da jeg traff min mann, som da var 34. Det vi hadde til felles var at ingen av oss ville ha barn. Så siden kvinner som ikke vil ha barn er sjeldne måtte han finne seg i at jeg vare noe eldre enn han. Anonymkode: 6a2c6...49a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #18 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 8.02): Jeg er rundt 50. Han har ikke klagd på kroppen min enda. Men det ervel unntaket Mange av dere på din alder er bare helt fantastiske, i og utenfor senga. Ikke noe mas og kjas og sutring over bagateller. En kvinne som vet hva hun vil, og tar for seg i senga. Og som en kan slappe skikkelig av med ellers .... Perfekt ! Anonymkode: 694f0...e70 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #19 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 0.53): Lurer på hva som interesser menn i 30-årene som matcher med kvinner i 40-årene på sjekkeapper? Når mannen skriver han er interessert i noe seriøst og på sikt ønsker barn. Er det reelt eller bare fordi han ønsker midlertidig oppmerksomhet eller muligheten for kanskje å få knulle en voksnere dame en gang? Anonymkode: ce94e...95d De damene det er lettest å få er 40+, og det er fint å slippe å bruke kondom, samt de er med på det meste. Whats not to like? Naturlig at menn på 30 slår til på den. Men man bør spare seg for å si man ønsker barn på sikt da til en dame som allerede har rundet 40. Den er jo så ulogisk så det blir litt vel transparent. Anonymkode: 05cd7...153 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #20 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De damene det er lettest å få er 40+, og det er fint å slippe å bruke kondom, samt de er med på det meste. Whats not to like? Naturlig at menn på 30 slår til på den. Men man bør spare seg for å si man ønsker barn på sikt da til en dame som allerede har rundet 40. Den er jo så ulogisk så det blir litt vel transparent. Anonymkode: 05cd7...153 Er ikke kvinner over 40 redde for kjønnssykdommer? Anonymkode: 67508...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå