Gå til innhold

Beste middel eller metode for å styrke lange negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for at lange negler skal holde seg lenge og ikke knekke? 

Anonymkode: 5ed81...a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lette lenge etter en neglforsterker som ikke var som en blank neglelakk og måtte tas av med neglelakkfjerner. Jeg synes at de ikke har virket så bra når jeg har prøvd slike tidligere. Fant, etter tips her inne faktisk, Trind nail balsam. Jeg har brukt den daglig i noen uker og den virker bra, overraskende bra. Den trekker seg inn i neglen. Jeg har brukt den som en kur på noen uker og har da ikke brukt neglelakk. Neglene mine har blitt mye hardere og sterkere. Før så var de mykere og knakk så lett. 

Nå bruker jeg neglelakk innimellom og tar på negle balsamen etter jeg har tatt av neglelakken. 

Anonymkode: e0a85...4f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg lette lenge etter en neglforsterker som ikke var som en blank neglelakk og måtte tas av med neglelakkfjerner. Jeg synes at de ikke har virket så bra når jeg har prøvd slike tidligere. Fant, etter tips her inne faktisk, Trind nail balsam. Jeg har brukt den daglig i noen uker og den virker bra, overraskende bra. Den trekker seg inn i neglen. Jeg har brukt den som en kur på noen uker og har da ikke brukt neglelakk. Neglene mine har blitt mye hardere og sterkere. Før så var de mykere og knakk så lett. 

Nå bruker jeg neglelakk innimellom og tar på negle balsamen etter jeg har tatt av neglelakken. 

Anonymkode: e0a85...4f7

Funker den ikke hvis man har på neglelakk? Syns lange negler uten lakk er så stygt... 

Anonymkode: 5ed81...a4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...