Gå til innhold

Hvordan fjerner dere selvbruning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker bondi sands til spesielle anledninger men etter 4 dager blir det flekkete og stygt. Prøver å skrubbe forsiktig med en klut men da blir huden irritert og får kviser på brystet. Hvordan fjerner man skånsomt rester fra selvbruning på hals, bryst/overkropp og armer/håndledd? 

Anonymkode: 4c85e...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste merker selger vel krem som fjerner self tan også? :) 

Anonymkode: 5e5a0...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste merker selger vel krem som fjerner self tan også? :) 

Ja bondi sands har en remover foam men jeg vil helst ikke smøre på sånne kremer på hals og bryst for jeg får se lett kviser der av sterke ingredienser. Får kviser av vanlig bondi sands selvbruning også så bruker Pure tan produktet dems for ansikt på de andre områdene og. De har en remover gel som ikke har like sterke acne triggering ingredienser som remover foamen men den gelen finner jeg ikke i norske nettbutikker. 

Tenkte mer på om det var noe triks man kunne gjøre hjemme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja bondi sands har en remover foam men jeg vil helst ikke smøre på sånne kremer på hals og bryst for jeg får se lett kviser der av sterke ingredienser. Får kviser av vanlig bondi sands selvbruning også så bruker Pure tan produktet dems for ansikt på de andre områdene og. De har en remover gel som ikke har like sterke acne triggering ingredienser som remover foamen men den gelen finner jeg ikke i norske nettbutikker. 

Tenkte mer på om det var noe triks man kunne gjøre hjemme? 

Har hørt at sitron juice funker, men det har jeg ikke prøvd og jeg tror ikke det er helt bra for huden heller, da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Litt såpe på en ansiktsklut og gnir på huden som eksfoliering- funker hver gang og blir ikke irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg mistet selvbruning da jeg skulle tok en sånn serviett for å fjerne rester av waxstrips. Jeg merket jeg hadde igjen rester en gang og tok da en sånn serviett jeg hadde til overs for å få det vekk, det tok fargen også. Så mulig det kan funke, evt annen olje. 

Du kan også bruke et fuktig håndkle. 

Ellers er det bare å la det gå av naturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksfolieringshanske (sånn billig, selges overalt) tar det hvis det har begynt å flasse. Du kan også gnukke ekstra hardt med håndkleet etter dusj. 

Anonymkode: c5b84...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...