AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Del Skrevet 22. oktober 2022 Gikk på parfymebutikken på Oslo City og alle dameparfymene var låst inne i glass skap. Gidder ikke stå med personalet oppå meg å lukte på parfymer, ikke få luktet på alle jeg vil fordi det tar tiden dems og føle meg presset til å kjøpe parfyme til 1000 kroner. Hvor i Oslosentrum kan man lukte på parfymer uten å spørre betjeningen og helst i litt rimelig prisklasse eller små flasker/roll on parfyme i veskestørrelse? Tar gjerne i mot tips til sensuell forførende lukt Syns mange enten lukter fruktsvette eller gammel tante 🙈 Er det mulig å finne noe godt til ca 300-450 kroner? Jeg kan godt ta risikoen å bestille på nett også hvis det er de små roll on parfymene til 100 kr om noen har tips ❤️ Anonymkode: 13dc9...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malassezia Furfur Skrevet 23. oktober 2022 #2 Del Skrevet 23. oktober 2022 På Fredrik&Louisa på Steen&Strøm får man luktet på stort sett alt. Flasker i veskestørrelse er det dog dårligere med. Jeg kjøper i stedet samples på Finn, scentify og luktergodt.no. De selger små sprayflasker da, ikke roll-on. Synes mange unisexparfymer er både sensuelle og forførende, og disse lukter som regel ikke gammel tante heller 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå