Gå til innhold

Hvor handle god og rimelig parfyme i Oslo eller nett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gikk på parfymebutikken på Oslo City og alle dameparfymene var låst inne i glass skap. Gidder ikke stå med personalet oppå meg å lukte på parfymer, ikke få luktet på alle jeg vil fordi det tar tiden dems og føle meg presset til å kjøpe parfyme til 1000 kroner. 

Hvor i Oslosentrum kan man lukte på parfymer uten å spørre betjeningen og helst i litt rimelig prisklasse eller små flasker/roll on parfyme i veskestørrelse? Tar gjerne i mot tips til sensuell forførende lukt :) Syns mange enten lukter fruktsvette eller gammel tante 🙈 Er det mulig å finne noe godt til ca 300-450 kroner? Jeg kan godt ta risikoen å bestille på nett også hvis det er de små roll on parfymene til 100 kr om noen har tips ❤️

Anonymkode: 13dc9...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Fredrik&Louisa på Steen&Strøm får man luktet på stort sett alt. Flasker i veskestørrelse er det dog dårligere med. Jeg kjøper i stedet samples på Finn, scentify og luktergodt.no. De selger små sprayflasker da, ikke roll-on. Synes mange unisexparfymer er både sensuelle og forførende, og disse lukter som regel ikke gammel tante heller 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...