Gå til innhold

Hører naboen runke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nabo som er rundt 35 år gammel.Han er en pen mann med glimt i øyet. Han har leilighet vegg i vegg med meg, soverommet i leilighetene er også vegg i vegg, det er også badet. Vi er godt kjent med hverandre og har en fin tone, snakker en del sammen i gangen. Det som er litt spesielt er at jeg hører alt som skjer når han onanerer, og spesielt godt  når han får orgasme, jeg kan høre når han dusjer, tisser, pusser tenner. Han onanerer hver eneste dag, enten på ettermiddag rundt 17 tiden eller på kvelden rundt 2230. Dette gjør meg i ingenting, men føler meg litt lumpen som ikke sier noe til ham, burde jeg si det eller burde jeg la være, dette har pågått siden han kjøpte leilighet for 2 år siden.Greia er også at han sier litt rare ting i kampens hete🫢🫢🫢noe som gjør det enda vanskeligere for meg å si noe. Er jeg råtten som har latt dette pågå uten å si noe, eller gjør jeg det rette.

Anonymkode: 60d4e...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Runketråd troll

Anonymkode: 4486b...4ec

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Det vil vel si at han hører deg også. Kanskje han synes det er pirrende å høre deg når du onanerer, eller hører sildrelyden når du tisser.

Anonymkode: a07aa...cdf

• Liker 2
Skrevet

Hva sier han? 😅

Anonymkode: 3ca19...063

• Liker 4
Skrevet

La mannen leve sitt høyst normale liv i fred. Nei, du gjør ikke noe galt når du bare lar det passere upåtalt. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva sier han? 😅

Han leser dikt av Tarjei Vesaas.

Vil du gje med handa ved månens skin,
Lauv du er –
Under open himmel. Over open avgrunn.
Som lauv
er du og eg.
Fort skjelvande,
og fort borte.
Kom –

Anonymkode: 047c5...31b

• Liker 3
Skrevet

Det høres ut som en rar bygning som plasserer alle de mest intime rommene i en leilighet vegg i vegg, og de nøytrale rommene med størst avstand til naboen. I den forrige blokka jeg bodde i, var kun badet vegg i vegg, i blokka før det kun soverom vegg i vegg. 

Anonymkode: b53f7...ada

Skrevet

:kghjerte: :hoppe:

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det høres ut som en rar bygning som plasserer alle de mest intime rommene i en leilighet vegg i vegg, og de nøytrale rommene med størst avstand til naboen. I den forrige blokka jeg bodde i, var kun badet vegg i vegg, i blokka før det kun soverom vegg i vegg. 

Anonymkode: b53f7...ada

Er ikke rar byggning, leiligheter er speilvendte, så stue er også vegg i vegg, men det er ikke det som er poenget i denne saken

• Liker 1
Skrevet
Hippogriff skrev (23 minutter siden):

La mannen leve sitt høyst normale liv i fred. Nei, du gjør ikke noe galt når du bare lar det passere upåtalt. 

Takk for svar🙏

Skrevet

Han hører deg like godt.......😏

Anonymkode: a4c4c...f85

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva sier han? 😅

Litt sære spesielle ting

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han hører deg like godt.......😏

Anonymkode: a4c4c...f85

Skulle nesten tro det, så da burde han kanskje vært litt mer stille, jeg onanerer stort sett hver dag selv, men gjør det litt diskre 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det vil vel si at han hører deg også. Kanskje han synes det er pirrende å høre deg når du onanerer, eller hører sildrelyden når du tisser.

Anonymkode: a07aa...cdf

Jeg er diskret når jeg onanerer, tisser sittende så det høres ikke, klar han hører nok når jeg dusjer osv, men som sagt jeg tar høyde for at det er lytt.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Runketråd troll

Anonymkode: 4486b...4ec

Du er overalt, blir så lei av fjaset ditt

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Han leser dikt av Tarjei Vesaas.

Vil du gje med handa ved månens skin,
Lauv du er –
Under open himmel. Over open avgrunn.
Som lauv
er du og eg.
Fort skjelvande,
og fort borte.
Kom –

Anonymkode: 047c5...31b

😅

Anonymkode: 716bc...c9d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har en nabo som er rundt 35 år gammel.Han er en pen mann med glimt i øyet. Han har leilighet vegg i vegg med meg, soverommet i leilighetene er også vegg i vegg, det er også badet. Vi er godt kjent med hverandre og har en fin tone, snakker en del sammen i gangen. Det som er litt spesielt er at jeg hører alt som skjer når han onanerer, og spesielt godt  når han får orgasme, jeg kan høre når han dusjer, tisser, pusser tenner. Han onanerer hver eneste dag, enten på ettermiddag rundt 17 tiden eller på kvelden rundt 2230. Dette gjør meg i ingenting, men føler meg litt lumpen som ikke sier noe til ham, burde jeg si det eller burde jeg la være, dette har pågått siden han kjøpte leilighet for 2 år siden.Greia er også at han sier litt rare ting i kampens hete🫢🫢🫢noe som gjør det enda vanskeligere for meg å si noe. Er jeg råtten som har latt dette pågå uten å si noe, eller gjør jeg det rette.

Jeg hadde en venninne som jeg delte leilighet med et skoleår.. Vi hadde også soverom vegg i vegg.. Hun onanerte såpass høylytt med hensikt for å gjøre meg kåt, og det ble jeg til de grader.. Så jeg svarte med samme mynt, og gav lyder i retur.. Dette foregikk i 2 måneder, og ingen av oss snakket om det vi gjorde på hvert vårt soverom.. Det "vi" oppdaget, at vi begge var bestandig så smørende blid..

Du skal ikke utelukke at han gjør det litt med hensikt, spesiellt hvis han vet at du er singel og har et godt øye til deg.. Jeg synes ikke venninna mi vi var pervers.. jeg så på det som en usynlig flørt og kommunikasjon gjennom veggen.

Men du vet jo ikke hensikten hans, og liker du det ikke.. kan du jo også skrive en anonym lapp på døra hans.. Så du trenger ikke å ringe på døra å fortelle hva du mener😇

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

Spill inn lyden på mobilen. Finn mora hans, og sendt til henne. Forklar hvilken snuskete og overkåt bajas hun har oppdratt. Tipper problemet er løst 😊

Anonymkode: d4498...1d9

Skrevet (endret)
12 hours ago, AnonymBruker said:

Du må si til han at han må sette livet på vent så lenge han har deg som nabo.

Alternativt kan du be han om å få lov til å se han gjøre det (altså være fysisk tilstede) siden han virker kjekk ? 

Endret av Mr.SukkerFri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...