Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skuespillerens kompis, Jan Rendle, skylder på kvinnene, mediene og agenten for Persbrandts nedtur.

:roll:

Skrevet

Jeg liker han heller ikke

Skrevet

Liker eller ikke? Jeg synes han er en god skuespiller. Men jeg synes ikke han er spesielt pen.

Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at han er en flink skuespiller, og jo jeg synes at han er attraktiv. Men kunne ikke tenkt å gått til sengs med han, for å si det sånn..

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Jeg ville sikkert ligget med han, han er helt tydelig en tiltrekkende fyr, men jeg har blitt litt for gammel og glup til å bli så betatt at jeg ville innbilt meg at jeg kunne hatt et forhold til ham. Det er ikke lenger fascinerende med fyrer som ikke klarer å bli voksne, bare banalt.

Gjest Queenblue
Skrevet

Ikke min type i det hele tatt. Liker han ikke noe særlig.

Skrevet

Ok, jeg er litt treig, men når gikk MB fra han? Synes hun fikk så mye kritikk for å fortsette i forholdet selv om hun fant ut at han hadde vært utro.

Vennens kommentar var helt lavmål. Jada, disse kvinnenes skyld at han har kollaps. :roll:

Gjest Tristessa
Skrevet

Oh man, jeg digger Mikael Persbrandt. Det er noe usannsynlig rått og sexy over ham, antabus og skandaler til tross. Eller er det på grunn av det?

Skrevet

Persbrandt er en utgave av den macho urmannen som gir faen i hva andre (og spesielt kvinner) syns om han. Ikke spesielt billedpen, men hadde dere møtt han i person på byn eller fest, ville nok de fleste merket en dragning. Det er ikke tilfeldig at han fikk fisket i land et såpass feminint og yndig vesen som Marie Bonnevi.

Skrevet (endret)

Jeg synes nå han er kjekk jeg da men, nydelige blå øyne. Men det er nå meg da, jeg mener jo så mangt. :ler: Men jeg kunne som sagt ikke tenkt meg å hatt han som f. eks forlovede..

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Nydelig, sexy, tiltrekkende... Ja han har DET!!

Men jeg ville selvsagt ikke hatt han som partner...

Skrevet

Jo, det er noko med han der... :sjarmor:

Gjest Tristessa
Skrevet (endret)

Næhei! Rune Rudberg er spy, Micke Persbrandt er najs. :sjarmor:

Endret av Tristessa
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Skandaler eller ikke... Han r vel nære på å være noe av d heiteste på 2 bein i denne verdensdelen.... Hadde helt klart blitt med han hjem *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...