Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Lurer litt på hva som er så fascinerende med denne fyren? :klø: Er selv jente, men er tydeligvis ikke en av "alle damer" som kunne tenke seg å hoppe til køys med ham... http://www.dagbladet.no/kultur/2005/12/02/451099.html
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Skuespillerens kompis, Jan Rendle, skylder på kvinnene, mediene og agenten for Persbrandts nedtur.
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 Liker eller ikke? Jeg synes han er en god skuespiller. Men jeg synes ikke han er spesielt pen.
Gjest Fruktfat Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Dette mener jeg om han: ← :enig_anim: ekkel!
Anglofil Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg må innrømme at han er en flink skuespiller, og jo jeg synes at han er attraktiv. Men kunne ikke tenkt å gått til sengs med han, for å si det sånn.. Mvh Yvonne Endret 2. desember 2005 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Jeg ville sikkert ligget med han, han er helt tydelig en tiltrekkende fyr, men jeg har blitt litt for gammel og glup til å bli så betatt at jeg ville innbilt meg at jeg kunne hatt et forhold til ham. Det er ikke lenger fascinerende med fyrer som ikke klarer å bli voksne, bare banalt.
Gjest Queenblue Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 Ikke min type i det hele tatt. Liker han ikke noe særlig.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #10 Skrevet 3. desember 2005 Ok, jeg er litt treig, men når gikk MB fra han? Synes hun fikk så mye kritikk for å fortsette i forholdet selv om hun fant ut at han hadde vært utro. Vennens kommentar var helt lavmål. Jada, disse kvinnenes skyld at han har kollaps.
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #12 Skrevet 3. desember 2005 Synes han er særdeles lite attraktiv jeg.
Gjest Tristessa Skrevet 3. desember 2005 #13 Skrevet 3. desember 2005 Oh man, jeg digger Mikael Persbrandt. Det er noe usannsynlig rått og sexy over ham, antabus og skandaler til tross. Eller er det på grunn av det?
Gjest Mito24 Skrevet 3. desember 2005 #14 Skrevet 3. desember 2005 Persbrandt er en utgave av den macho urmannen som gir faen i hva andre (og spesielt kvinner) syns om han. Ikke spesielt billedpen, men hadde dere møtt han i person på byn eller fest, ville nok de fleste merket en dragning. Det er ikke tilfeldig at han fikk fisket i land et såpass feminint og yndig vesen som Marie Bonnevi.
Anglofil Skrevet 3. desember 2005 #15 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg synes nå han er kjekk jeg da men, nydelige blå øyne. Men det er nå meg da, jeg mener jo så mangt. Men jeg kunne som sagt ikke tenkt meg å hatt han som f. eks forlovede.. Mvh Yvonne Endret 3. desember 2005 av yvonne
Gjest Lizzi Skrevet 3. desember 2005 #16 Skrevet 3. desember 2005 Nydelig, sexy, tiltrekkende... Ja han har DET!! Men jeg ville selvsagt ikke hatt han som partner...
Gjest Tristessa Skrevet 3. desember 2005 #19 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Næhei! Rune Rudberg er spy, Micke Persbrandt er najs. Endret 3. desember 2005 av Tristessa
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 15. desember 2005 #20 Skrevet 15. desember 2005 Skandaler eller ikke... Han r vel nære på å være noe av d heiteste på 2 bein i denne verdensdelen.... Hadde helt klart blitt med han hjem *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå