Gå til innhold

Kan en kvinne oppfattes som creepy av en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvike type kvinner oppfatter menn som creepy? 

Eller er creepy en manneting? 

Anonymkode: 458e6...357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke en manne ting, men menn blir nok creepy raskere fordi man som kvinne er mer sårbar, mer å være redd for.

Jeg er kvinne, da. Men det jeg synes er creepy på en måte der jeg kan synes kvinner er det, må det være for innpåslitne kvinner. 

Anonymkode: 97831...2c3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det er ikke en manne ting, men menn blir nok creepy raskere fordi man som kvinne er mer sårbar, mer å være redd for.

Jeg er kvinne, da. Men det jeg synes er creepy på en måte der jeg kan synes kvinner er det, må det være for innpåslitne kvinner. 

Beklager norsken der da :) 

Skrevet

Nå blir jeg generelt ikke satt ut av mennesker fordi jeg av prinsipp prøver å behandle de fleste med respekt og menneskeverd.

Men det jeg misliker mest er kvinner som prøver å manipulere meg til å like dem. F*ck off b*tch. Det der fungerer ikke på meg og slutt å kaste bort energien din på det tullet der. Er bare slitsomt.

Anonymkode: f7d1c...70a

• Hjerte 1
Skrevet

Ja. Stalking, vulgærhet, brautende, pågående, sosialt tilbakestående, mye av det samme som med menn egentlig bare at mange menn tror unormalt pågående er normalt når de selv gjør det 

Anonymkode: b2475...873

• Liker 2
Skrevet

en som sier jeg er søt eller kjekk ut av ingen steder

Anonymkode: a021f...35b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå blir jeg generelt ikke satt ut av mennesker fordi jeg av prinsipp prøver å behandle de fleste med respekt og menneskeverd.

Men det jeg misliker mest er kvinner som prøver å manipulere meg til å like dem. F*ck off b*tch. Det der fungerer ikke på meg og slutt å kaste bort energien din på det tullet der. Er bare slitsomt.

Hvordan prøver de å manipulerende deg?

• Liker 4
Skrevet

De som har sex med menn for å prøve å få forhold med dem. Det er så ekkelt, falskt og innpåslitent. Så blir de gjerne sinte om de blir avvist...

Anonymkode: 93ba8...4e7

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror du er inne på noe der , faktisk.

Damer kan derimot være "dodgy" (siden vi først bruker engelske/mørikænske slæng-ord) :fnise:

Endret av AnonymBruker 42
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (2 minutter siden):

Tror du er inne på noe der , faktisk.

Damer kan derimot være "dodgy" (siden vi først bruker engelske/mørikænske slæng-ord) :fnise:

Hva er creepy på norsk? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er creepy på norsk? 

Kommer ikke på noe i farten. Det finnes sikkert, men...  :vetikke:

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvike type kvinner oppfatter menn som creepy? 

Eller er creepy en manneting? 

Overly_attached_GF.jpg

Anonymkode: 52d66...608

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er creepy på norsk? 

Skummel/uhyggelig

Anonymkode: 52d66...608

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er creepy på norsk? 

Ekkel, ubehagelig 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan prøver de å manipulerende deg?

Altså det kan enten være som her på KG, hvor kvinnene prøver å komme under huden min og gjøre meg usikker eller såre meg. Fungerer ikke i det hele tatt, men jeg syns det er uhyre fascinerende at de prøver og prøver.

Eller så kan det være det motsatte; nemlig at de prøver å få meg til å like dem. Det er faktisk mer irriterende syns jeg. Nei, hvis jeg liker deg så liker jeg deg. Det veit jeg innen de første 5 sekundene jeg ser deg. Hvis ikke så finner jeg ut de første 5 minuttene jeg har snakket til deg. 

Skrevet

Når man sletter henne fra snap og hun tar kontakt på linkendin. Når man så fjerner henne der er hun i gang på vipps. Litt søtt, men også litt creepy.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså det kan enten være som her på KG, hvor kvinnene prøver å komme under huden min og gjøre meg usikker eller såre meg. Fungerer ikke i det hele tatt, men jeg syns det er uhyre fascinerende at de prøver og prøver.

Eller så kan det være det motsatte; nemlig at de prøver å få meg til å like dem. Det er faktisk mer irriterende syns jeg. Nei, hvis jeg liker deg så liker jeg deg. Det veit jeg innen de første 5 sekundene jeg ser deg. Hvis ikke så finner jeg ut de første 5 minuttene jeg har snakket til deg. 

Øh du høres egentlig bare veldig paranoid og selvhatende ut. Har du så dårlig selvtillit at du ikke har troen på at en dame kan like deg så godt at hun vil bli kjent med deg og komme under huden på deg og prøve å få deg til å like dem? 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Majer skrev (3 minutter siden):

Når man sletter henne fra snap og hun tar kontakt på linkendin. Når man så fjerner henne der er hun i gang på vipps. Litt søtt, men også litt creepy.

😅 ja det er litt creepy

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Øh du høres egentlig bare veldig paranoid og selvhatende ut. Har du så dårlig selvtillit at du ikke har troen på at en dame kan like deg så godt at hun vil bli kjent med deg og komme under huden på deg og prøve å få deg til å like dem? 

Nei jeg er ikke selvhatende. Jeg veit at damer kan like meg. Det er bare at jeg ikke kan tilby dem det de ønsker. Ønsker ikke å kaste bort tiden hennes eller bruke henne for sex. Samtidig liker jeg heller ikke at kvinner endrer på hvem de er for å få meg til å like dem. Nei slutt, damer. Som jeg skrev; liker jeg deg så veit jeg det fort. Det er ingenting du kan gjøre for at jeg skal like deg noe mer. Det innebærer at du skal endre den du er, og det vil på sikt føre til at du blir ulykkelig. Hvis vi er kompatible så veit jeg det fort. Og det er ekstremt ubehagelig for meg for jeg orker ikke måtte forholde meg til hennes følelser og forvetninger. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du burde snakke med fastlegen din og få henvisning til psykolog. Det tror jeg kunne hjulpet deg.

Det er ganske åpenbart at du trenger hjelp.

Anonymkode: 56eb2...21f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...