AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har hatt fem seks kjemperare ting jeg har opplevd som bare har vært så merkelige at det får meg til å grøsse litt. Har du hatt en kjempe rar opplevelse du vik dele, hadde vært kult å høre. Anonymkode: 11297...3be
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Fortelles om dine opplevelser da? -Jeg lå en gang i skogen, i gapahuk, og så noe stort og grønnaktig lysende som fløy og så ut som det startet/ landet veldig raskt. Ingen anelse om hva det var. -Jeg har sett et «spøkelse», vet ikke hva det var, for det var jo ikke noe der, prøve å komme gjennom en glassdør, som knuste og glasset bulte ut. Ble sånn spindelvev. Jeg så ikke da det skjedde, men rett etterpå. Knitret fortsatt i glasset. -Har tydelig hørt det gå i dører i huset når jeg vet jeg er alene hjemme. -Ble sugd av en fremmed på toget på vei hjem fra håndballtrening. Som bare kom rett bort og lurte på om han kunne suge meg og enda rarere var at jeg sa ja. Og lot han. Anonymkode: a16fa...420 4 1
Jentegutt Skrevet 31. oktober 2022 #3 Skrevet 31. oktober 2022 Satt og tisset på et offentlig toalett da det kom en penis gjennom et hull i veggen, skvatt så sykt at jeg skrek, penis forsvant fort kan du si. En mann på bussen spurte om han kunne få ta bilder av føttene mine, han samlet på bilder av pene tær☺️ En kollega som jeg har mye kontakt med spurte om han kunne få tyggegummien jeg hadde i munnen. 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 At jeg har drømt ting, bare helt hverdagslige hendelser. Så forløper det seg et scenario som er eksakt lik som i drømmen. Ikke så ofte det skjer, men veldig rart og litt skremmende. Anonymkode: 85ca2...31d 6 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Da jeg fikk sovemedisin på sykehuset, men endte opp med å hallusinere istedenfor. Så masse døde mennesker som sto rundt sengen min og bare stirret på meg i mange timer. Anonymkode: 176db...c75 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 Opplevde en gang at et veldig slitsomt traume jeg hadde, manifesterte seg som en svart klump i magen, flyttet seg ut av kroppen og ble til en flokk med fugler som fløy av sted. Dette var på en tripp på fleinsopp som jeg hadde gått inn i spesifikt med formålet om å jobbe med dette traumet. Siden har det ikke hatt taket på meg. Opplevde på en annen tripp å få en enorm ømhet og kjærlighet for et menneske som har forårsaket meg og familien mye plage. Hen sto plutselig foran meg i et helt annet lys og jeg kunne se at hen, som oss alle, er et produkt av mer eller mindre heldige omstendigheter og at det eneste riktige er å møte denne personen med tålmodighet og kjærlighet og ta dem i forsvar. Det er nok de merkeligste, mest dyptgripende og vakre opplevelsene jeg har hatt, og jeg er dypt og oppriktig takknemlig. Anonymkode: 1a8be...dfd 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Jentegutt skrev (På 31.10.2022 den 21.51): Satt og tisset på et offentlig toalett da det kom en penis gjennom et hull i veggen, skvatt så sykt at jeg skrek, penis forsvant fort kan du si. En mann på bussen spurte om han kunne få ta bilder av føttene mine, han samlet på bilder av pene tær☺️ En kollega som jeg har mye kontakt med spurte om han kunne få tyggegummien jeg hadde i munnen. Minner meg på en rar ting til. Jeg har fått slikket sokkene mine mer enn en gang av menn. Vet at du hater sokker etter mange tråder her, men jeg hadde en type sokker som flere hadde lyst til å slikke og lukte på. Ble tilbudt penger for dem til og med. Anonymkode: a16fa...420
Jentegutt Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Minner meg på en rar ting til. Jeg har fått slikket sokkene mine mer enn en gang av menn. Vet at du hater sokker etter mange tråder her, men jeg hadde en type sokker som flere hadde lyst til å slikke og lukte på. Ble tilbudt penger for dem til og med. Anonymkode: a16fa...420 😂mye rart man skal oppleve😂hørtes nesten ut som sokker jeg kunne levd med dette😁🫢
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #9 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 10.58): Fortelles om dine opplevelser da? -Jeg lå en gang i skogen, i gapahuk, og så noe stort og grønnaktig lysende som fløy og så ut som det startet/ landet veldig raskt. Ingen anelse om hva det var. -Jeg har sett et «spøkelse», vet ikke hva det var, for det var jo ikke noe der, prøve å komme gjennom en glassdør, som knuste og glasset bulte ut. Ble sånn spindelvev. Jeg så ikke da det skjedde, men rett etterpå. Knitret fortsatt i glasset. -Har tydelig hørt det gå i dører i huset når jeg vet jeg er alene hjemme. -Ble sugd av en fremmed på toget på vei hjem fra håndballtrening. Som bare kom rett bort og lurte på om han kunne suge meg og enda rarere var at jeg sa ja. Og lot han. Anonymkode: a16fa...420 Har opplevd mange veldig merkelige ting, men kan ikke fortelle om det da det er veldig gjenkjennelig Anonymkode: 11297...3be
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #10 Skrevet 5. november 2022 Jentegutt skrev (På 2.11.2022 den 23.27): 😂mye rart man skal oppleve😂hørtes nesten ut som sokker jeg kunne levd med dette😁🫢 De var lange, tykke, hvite med fire striper. Merket var Champion. Pleide å bruke to par samtidig. Jeg tror du hadde fått, hva kaller du det? Klaus? Var veldig komfortable da. Og så tykke at man knapt merket noe mens de holdt på. Anonymkode: a16fa...420
Jentegutt Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 5.11.2022 den 17.20): De var lange, tykke, hvite med fire striper. Merket var Champion. Pleide å bruke to par samtidig. Jeg tror du hadde fått, hva kaller du det? Klaus? Var veldig komfortable da. Og så tykke at man knapt merket noe mens de holdt på. Anonymkode: a16fa...420 Hadde fått fnatt og klaus ja😂
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #12 Skrevet 6. november 2022 Som barn opplevde jeg å drømme noe som viste seg å skje noen år senere. Anonymkode: cd1bf...d8a 2 1
Heydayotheinterweb Skrevet 6. november 2022 #13 Skrevet 6. november 2022 En dude som ikom inn på dass i Oslo og ville runke med meg. Hah! Nei, takk! Syke folk!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #14 Skrevet 7. november 2022 Jeg har fått forvarsel om ett totalt uventa dødsfall. Varselet kom dagen før personen fikk hjertestans. Døde en uke etterpå. Anonymkode: d6fca...e0f 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #15 Skrevet 7. november 2022 Har opplevd litt rare ting oppigjennom. Og jeg kan tenke på det igjen titt og ofte. For 3-4 år siden skulle jeg kjøre ned til en parkeringsplass ved turløypa. Ca 100 meter før jeg tar av til parkeringsplassen kjører jeg forbi en person jeg synes er litt spesiell ved første øyekast. Personen har på seg klær ala Lillehammer 1994 jakke. Og personen går med skistaver. Det er ikke gangsti langs veien, og derfor ikke beste stedet å gå tur. Personen er eldre av natur. Når jeg kommer frem til parkeringsplassen blir jeg sittende litt. Og vente. Jeg husker ikke hvorfor jeg satt og ventet, men jeg forventet at denne personen skulle komme snart. Personen dukket aldri opp. Og jeg lurer den dag i dag på hvor denne personen ble av? Hvorfor den bare forduftet? Har ellers drømt drømmer om brann, der huset brenner ned senere. Har drømt om at jeg nesten holdt på å kjøre ned en person, tidlig en morgen på vei til jobb i desembermørke. Når jeg så står opp og kjører, så møter jeg en person som går langs samme vei, men som har på seg ufattelig mye reflekser. Det er ganske spesielt! Har undret over om min drøm kan ha sendt personen vibber, slik at personen tok på seg ekstra mye reflekser. Dette var natt til første juledag, så det var i utgangspunktet veldig merkelig å være ute å gå på denne dagen i 5-tidrn om morgenen. Anonymkode: e97bd...600 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #16 Skrevet 7. november 2022 Jeg har opplevd så utrolig mye snodig, jeg er som en magnet på gale folk🙄 Også litt sanndrømt som andre her. Det absolutt verste var da jeg ble jaktet på i skogen om natten under en telttur. Det var jo.. pussig. Menn med lykter og kniver. Satt langt inne å telte igjen etter den opplevelsen! Anonymkode: 72bc7...9a3 1
Gjest Agent smith Skrevet 7. november 2022 #18 Skrevet 7. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (16 timer siden): En dude som ikom inn på dass i Oslo og ville runke med meg. Hah! Nei, takk! Syke folk! Satt du allerde å runka😯
Heydayotheinterweb Skrevet 7. november 2022 #19 Skrevet 7. november 2022 1 hour ago, Agent smith said: Satt du allerde å runka😯 Haha! Nei! Jeg sto å pissa og ble denga i hue av ei berte fra Oslo senere
Gjest Agent smith Skrevet 7. november 2022 #20 Skrevet 7. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (14 minutter siden): Haha! Nei! Jeg sto å pissa og ble denga i hue av ei berte fra Oslo senere Aha, en typisk kveld på byen i Oslo altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå