Gå til innhold

Hvor stor aldersforskjell syns du er greit i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bar lurer. Prøv å hold det  saklig. 

Anonymkode: 9cf0d...ff7

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Den aldersforskjellen som paret selv syns er greit.

Skrevet

Spørs hvilken alder man er i. 

En ting er å være 40 og 50 men noe helt annet er om man er 20 og 30 

Anonymkode: ebc36...5fa

• Liker 2
Skrevet

Samme for meg hva andre praktiserer.

Jeg har en partner som er 13 år eldre enn meg, og det er tidvis kompliserende - selv om vi begge er greit voksne. Noe særlig mer hadde ikke vært aktuelt for egen del.

Anonymkode: 756ac...965

Skrevet

Anna Nicole Smith og Howard Marshall. 63 års aldersforskjell. Litt i overkant kanskje.

(26)                                   (89)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Mannen kan være opptil 20 år eldre for min del

Anonymkode: 30703...8fc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det må folk få bestemme selv.

Kjente et par som hadde 25år forskjell og det var da ingen forskjell på de og andre med vesentlig mindre år mellom seg.  

Hvis en finner kjærligheten og det er stor aldersforskjell, så må det da være bedre å ha det bra i det forholdet de årene det varer, enn og ikke få leve i det kjærlighetsforholdet.  

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns større aldersforskjell er lk jo eldre mann er. Jeg stusser ikke nevneverdig over 45 og 60, men 15 og 30 er jo helt uhørt. Jeg forstår heller ikke helt hva en på 20 og en på 30 har til felles. Kunne aldri vært sammen med en på 24 selv (jeg er 34), da jeg rett og slett er på en helt annen plass i livet. Er sammen med en på 31, passer meg perfekt. :)

Anonymkode: ca616...abd

Skrevet

Hva andre gjør legger jeg meg ikke opp i, men jeg tror min grense går på 10 år eldre. Er sammen med en som er 9 år eldre enn meg nå og det går helt fint, men jeg hadde slitt mer med å svelge et tiår+ forskjell.

Anonymkode: b62fb...558

• Liker 1
Skrevet

Kastet faktisk litt opp i munnen når jeg leste saken om Hagen. 40 år eldre en den unge gutten. Får helt sjuke bilder på netthinnen...

Anonymkode: a770b...ca7

• Liker 1
Skrevet

Maks 2-3 år opp eller ned.

Anonymkode: 5d7f7...920

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Spørs hvilken alder man er i. 

En ting er å være 40 og 50 men noe helt annet er om man er 20 og 30 

Anonymkode: ebc36...5fa

20 og 30..? Og hva med 30 og 40?

Anonymkode: e4b39...d3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

https://www.vg.no/rampelys/i/GMMmoB/stein-erik-hagen-er-forlovet-jeg-ble-meget-roert

Stein Erik Hagen kunne nesten vært bestefar til forloveden sin. Synes det er litt i drøyeste laget.

Anonymkode: a770b...ca7

Bestefar? Mer som far, i så fall. Han er ca dobbelt så gammel som 27-åringen. Kjenner du mange 66-åringer med barnebarn på 27?

Anonymkode: d794d...f7e

Skrevet

Det kommer ann på hvor i livet paret er. Et par på 20 og 35 og et par på 50 og 65 er ikke det samme.

Tommelfingerregelen er vel eldstes alder delt på to pluss syv? Eks. 40 år (40/2+7) så er minimum ok minstealder på partner 27 år.

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg.

Anonymkode: 12e24...9f5

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Det kommer an på, men så lenge begge er voksne, samtykkende osv så er det ikke mitt problem å bry meg om hvem andre holder på med selv om jeg ikke ville valgt det samme selv.

Tror maks aldersforskjell for min er sånn ca 10 år, men helst sånn ca rundt min alder. Har egentlig aldri likt noen der aldersforskjellen blir veldig stor. Synes ikke at det er særlig spennende og forskjellen på ulike plan blir for stor. I tillegg til at jeg skal være tiltrukket av han også.

Endret av AprilRyan
Skrevet

Som mann (40) er nedre grense i forhold 27. Øvre grense er min egen alder. Men dette er ikke hogd i stein. 

Anonymkode: 940a0...174

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...